TomasFriaLigan
Ligist
PrecisVia er kundtjänst? (Det är inte alls så att jag råkade klicka hem två biljetter, inte alls...).
PrecisVia er kundtjänst? (Det är inte alls så att jag råkade klicka hem två biljetter, inte alls...).
Det lär ju vara samma. Min tolkning från kickstartern i alla fall. (Men jag har faktiskt inte spelat det.)Alien… hur mycket skiljer sig nya Hope’s från 1ed? Värt att spela om man har järnkoll?
Gissar rejält utfyllt ...ska inte den vara i nya starter boxen, så nya "chariot of the gods" i längd/djup?Alien… hur mycket skiljer sig nya Hope’s från 1ed? Värt att spela om man har järnkoll?
Jo. Fast det är väl i den gamla start-boxen så...Gissar rejält utfyllt ...ska inte den vara i nya starter boxen, så nya "chariot of the gods" i längd/djup?
Jag håller med, önskar att de spelade in panelsamtalen (hint hint @TomasFriaLiganSvår avvägning då jag både vill spela och lyssna på alla samtal och intervjuer. Blev Nordiska Väsen, sista passet för min del.
Ser fram emot 18 oktober!
Missa inte puben på Munkbryggeriet kvällen innan.Jag håller med, önskar att de spelade in panelsamtalen (hint hint @TomasFriaLigan). De har varit intressanta och roliga, men samtidigt så hinner jag spela så lite i övrigt att jag inte vill missa en sådan här chans att få spela tre pass på en dag.
För mig som varit ute ur hobbyn i 20 år och inte känner så många längre hade jag tyckt det var kul med något kvällshäng, men nu när jag är här kanske man kan hitta något häng på kvällen.
Den har jag tydligen missat tidigareMissa inte puben på Munkbryggeriet kvällen innan.
Bara hänt en gång, förra året då Spelkongressen av en slump sammanföll med den månatliga forumölen. Men det var riktigt trevligt och mingelvänligt.Den har jag tydligen missat tidigareSka försöka, beror lite på barnens dagsform också hur många kvällar jag kan vara borta i rad.
Den här gången sammanfaller det också med grundregeln 3:e fredagen i månaden.... MEN demn skulle slyttats om det råkade bli en annan vecka denna gång....få se när första "flytten" av puben sker för kongressenBara hänt en gång, förra året då Spelkongressen av en slump sammanföll med den månatliga forumölen. Men det var riktigt trevligt och mingelvänligt.
Äh, kongressen har så klart redan tajmat sig till tredje lördagen i oktober för att kunna ha puben som dragplåster.Den här gången sammanfaller det också med grundregeln 3:e fredagen i månaden.... MEN demn skulle slyttats om det råkade bli en annan vecka denna gång....få se när första "flytten" av puben sker för kongressen![]()