Lätt!Kul! Ses på puben då!![]()
Jag fortsätter att träna min teleporteringsförmåga för att vara överallt på hela kongresshelgen den här gången ocksåLätt!
Du kommer ihåg den kommentaren!? Underbart!Jag fortsätter att träna min teleporteringsförmåga för att vara överallt på hela kongresshelgen den här gången också![]()
Ja må vara gammal.....men elefanter glömmer inteDu kommer ihåg den kommentaren!? Underbart!![]()
100%Kul! Ses på puben då!![]()
Vill minnas att de sista biljetterna - i alla fall de till spelpassen tog slut någon gång i första hälften - mitten av Juli.Det är oftast en barnkalas helg så jag måste reda ut det. Hur snabbt blev det slutsålt förra året?
Karkion-dräkt hade varit creddigare!Jag kommer dit. Möjligen i en Karkion t-shirt för shameless promotion
MED rörliga vingarKarkion-dräkt hade varit creddigare!
Karkioner på stan (hittar inte Killinggängets klipp...)Karkion-dräkt hade varit creddigare!
MED rörliga vingar![]()
Datumet är spikat och klart till 18 oktober! Det där skärmklippet är inaktuellt.
@TomasFriaLigan ...jag tror att @Magnus Seter backar mig i att påstå att OM det är frågesport på banketten, så bör Dante och jag hamna i samma lag...det blir mest rättvist såDatumet är spikat och klart till 18 oktober! Det där skärmklippet är inaktuellt.![]()
Kan väl fråga här.Datumet är spikat och klart till 18 oktober! Det där skärmklippet är inaktuellt.![]()
Det går att avboka.Kan väl fråga här.
Har en kompis som inte är hundra om han kan, kan man avboka biljetter eller sälja dem om det behövs? Antar att biljetterna tar slut innan han vet säkert.
Via er kundtjänst? (Det är inte alls så att jag råkade klicka hem två biljetter, inte alls...Det går att avboka.
Sälj den dyrt i Hindenburgs schabbiga kvarter när det närmar sig och de utan har abstinensVia er kundtjänst? (Det är inte alls så att jag råkade klicka hem två biljetter, inte alls...).
Då får du dela med mig med. För han släpper jag inte som quiz kamrat.@TomasFriaLigan ...jag tror att @Magnus Seter backar mig i att påstå att OM det är frågesport på banketten, så bör Dante och jag hamna i samma lag...det blir mest rättvist så![]()