Spåna ett äventyr tillsammans!

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Här har jag skrivit ihop något man gärna kan få använda! Jag har beskrivit SLP:er, platser och skatter, och detta kan användas som ett äventyr. Jag gjorde det systemagnostiskt men tänker själv anpassa det till nya Drakar och Demoner-reglerna. Mycket nöje! Svinhugg går igen!
Man fick begära acess för att komma åt...så den vväntar jag på nu ;)
 

TobiasEkwall

Swordsman
Joined
26 Aug 2007
Messages
520
Här har jag skrivit ihop något man gärna kan få använda! Jag har beskrivit SLP:er, platser och skatter, och detta kan användas som ett äventyr. Jag gjorde det systemagnostiskt men tänker själv anpassa det till nya Drakar och Demoner-reglerna. Mycket nöje! Svinhugg går igen!
Häftigt! Jag började skriva idag, så jag ska vänta med att läsa tills jag skrivit klart, men sen så
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Här har jag skrivit ihop något man gärna kan få använda! Jag har beskrivit SLP:er, platser och skatter, och detta kan användas som ett äventyr. Jag gjorde det systemagnostiskt men tänker själv anpassa det till nya Drakar och Demoner-reglerna. Mycket nöje! Svinhugg går igen!
Det här är sjukt bra! Sjuuuuukt bra!
 

hedmeister

Kollegiemagistrat
Joined
15 Oct 2021
Messages
324
Nu är det klart! Jag har inte glömt bort det!

Det ser lite långt ut men rätt mycket är kartor och sånt, nu kan jag ge mig på att börja fundera över mitt bidrag till tabellutmaningen istället
Snyggt! Jag jämför med mitt eget äventyr och ser likheterna men samtidigt de unika detaljer som våra olika stilar ger, vilket gör det till två helt olika äventyr. Det är något inneboende roligt med en hel by som är dedikerad till grisar! Stridssuggor låter superfarliga!
 

TobiasEkwall

Swordsman
Joined
26 Aug 2007
Messages
520
Snyggt! Jag jämför med mitt eget äventyr och ser likheterna men samtidigt de unika detaljer som våra olika stilar ger, vilket gör det till två helt olika äventyr. Det är något inneboende roligt med en hel by som är dedikerad till grisar! Stridssuggor låter superfarliga!
Nu har jag hunnit läsa ditt äventyr också. Snyggt! Och väldigt kul att sitta och jämföra så.
Ja, jag tänkte gå all-in på gristemat, så stridssugga kändes givet. Sen tycker jag att latjo-buskis-gladfantasy är roligt om man tänker typ OSR, drakar och demoner eller liknande.
 
Top