Jag håller med övriga om punkter för det är lättare för ögat att hitta när en söker i texten under spel, ett enskilt "OR" kräver att jag läser texten och tolkar att det ena eller det andra stycket gäller. En punktlista hjälper läsaren.
Jag reagerade också på "djupet" av listor. Gör till fler rubriknivåer som redan sagt och jag skulle rent av kanske skriva om hela sidan för att slippa den här formen av "nivåer inom nivåer". Jag hade svårt att se på första, andra och tredje försöket att "Conflict Conditions", "Turn order" och "Actions"alla var var sin rubrik. Jag tolkade det som att det var en rubrik eller marginalnotis på tre rader. De tre raderna/styckena behöver rejält med mellanrum. Personligen tycker jag att sidan behöver skrivas om på grund av att det finns fem huvudbegrepp där det första (Distance) är på fyra stycken varav ett är ett exempel, det andra är ett stycke om tre rader och de följande två är en rad vardera. Det sista är en halv sida. Det är en stor obalans som gör det svårt att läsa och det gör sidan mer komplicerad än vad den behöver vara. Om du gör Actions till en egen underrubrik kommer de styckena få mindre marginaler och inte ta upp lika mycket vertikal sidyta.
Underbar bild du har hittat!