Nekromanti Skojiga drakar och brudar.

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Zwork zwork.

Jag ser inte heller någon zwork. Det enda som skulle kunna vara det är den där kvinnokroppen som saknar båda armar och huvud.

Slutsats:
Antingen är vi båda blinda
eller
så är vi båda sexuellt frustrerade och ser nakna kroppar vart vi än vänder oss
eller
så är resten av tråden närsynta med på tok för gamla glasögon hela bunten

Jag röster på det sistnämnda :gremwink:

/Naug
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Zwork zwork.

Jag röster på det sistnämnda
Jag också. :gremsmile:
Alernativet är att alla andra inte kan skilja mellan en kvinnokropp och en Zwork. :gremwink:

/Balderk
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Antagligen så här:

(se bifogad bild)

Men som kaldicis redan påpekade; om man inte kan se ett par bröst utan att associera till Sveroks maskot har man nog förspillt sin ungdom...

JPS – stavade visst zwork fel
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Einstein och tuttar

Bröst är som relativitetsteorier: de är endast sexiga i rätt sammanhang. I fel sammanhang så är de oftast missförstådda eller bara konstiga.

Sen kan man ju undra över det psykosexuella i att Zworks huvud är till förväxling likt en kvinnas överkropp...

Fast visst, jag medger öppet att jag inte är tuttfixerad nog att se två bröst i till exempel två meloner, två navkapslar eller två semlor bredvid varandra. Eller som i det här fallet Zworks ögon.
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Sug på den här då: (OT)

jag medger öppet att jag inte är tuttfixerad nog att se två bröst i till exempel två meloner, två navkapslar eller två semlor bredvid varandra.

Testa dig själv: Är du ***fixerad?
En lång och seg dag i gymnasiet inledde vår biologilärare, en försynt dam i övre medelåldern, en lektion med orden "Och nu så ska vi prata lite om vad vi har i de nedre regionerna!", och så ritade hon den här figuren på tavlan:



Man kan lugnt säga att det blev dödstyst i klassen... Nå, vad föreställer bilden?
Fundera en stund innan du scrollar ner till facit:


















:gremgrin:

--
Åke
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Sug på den här då: (OT)

Åhhhhhhhhhh neeej! Jag har prov på det där imorgon! Jag såg just ungefär samma bild i min Naturkunskap B bok! Jag har suttit och läst i den i två och en halv timma i dag :gremfrown:
Men visst liknar det en penis. :gremsmile: Har också tänkt på det ett antal gånger :gremsmirk:

Men jag kände igen bilden på en gång... ett jävla sammanträffande det där om du frågar mig.
Jaja... nu ska jag lägga mig och ha prov på den där bildfen imorgon (och en hel jävla massa mer).

/Balderk, ryser
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Va? Ojdå.

Jag tänkte "äggstock och äggledare, äggstock och äggledare.."

Hjärntvättad av skolverket, tyvärr. :gremsmile:
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Va? Ojdå.

Haha... Nej, de ser helt anorlunda ut. Kan dock inte ge dig en bild... :gremsmile:

Skolverket är riktiga hjärntvättare, det vet ju alla! Ställer krav på vad vi ska lära oss och allting, fy! :gremlaugh:

/Balderk
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Re: Va? Ojdå.

Haha... Nej, de ser helt anorlunda ut. Kan dock inte ge dig en bild...

Det har du ju faktiskt rätt i. Jag vet att jag har sett den här bilden förut dock, så jag felkopplade väl bara..


/Arvidos, som kanske ska göra en Herr Balderk-soldat också? Det finns en hel massa nyrekryter i MikaelCOM och UrielCOM..
 
Top