Varför inte, det kan besvaras enkelt, det är inte så många skatare som rollspelar, inte stor målgrupp och framför allt inte skapar grupp.

Det vore skoj.. Annars håller jag väl med Attila.. Skriv ihop en modul i form av kampanjmaterial och modifera ett redan existerande rollspel till att använda dina produkter till.. Att hitta på ett fullständigt rollspel verkar lite.... jobbigt.....piratrollspel...
...piratrollspel...
va!? var? berätta berätta berätta!
Seriöst, jag har letat (lite och ganska ineffektivt), så om du vet nått så säg vad det heter, vart man får tag i det och på lite mer inofficiella sätt hur man får det gratis.. tack
Det finns ju riddarrollspel, agentrollspel, piratrollspel och gangsterrollspel, så varför inte ett skaterollspel?

Jag borde kanske slå mig ihop med Caligula för att göra forumet osäkert. 
SenSant men jag menade inte så mycket trik egentligen utan att man är en ungdom som tycker skolan e pest, lyssnar på skate punk klottrar i tunnelbanan, tjuv röker, snor sprit från föreldrarna drar runt med polarna och gör allmäna upptåg. Det bör tillägas att det mesta inte görs av vanliga skatare men en del fungerar så i alla fall.
Visst skulle man kunna göra så, men jag vill gärna ha vad för svårighet är det på en 5ms bombdrop i DC rampen? jag menar visst kan man göra skate av ett annat rollspel, men finns det med värdena på vad för olika brädor gör och miljöerna är det rätt? Jag vill helt enkelt ha ett regel system för Skate