Nekromanti Skapa Guilden nu då / Nya namn förslag

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Detta börjar dra ut på tiden till löjelse så kan vi inte se till att skapa guilden. Jag har förståelse för att namnet kan vara viktigt men då vi inte bör ha med Wrnu så föreslar jag lite nya namn. Några har stor ironi i sig.

Disillusioned Raiders
No Imagination Group
A bunch of Sissies
Noname Squad
Trolls'R'Us
Cautious People


Då jag dessutom är delägare i och fått tillåtelse att föreslå Guildnamnet "RunAway" så finns det också med på min lista

om ni noterar en viss ton av irritation / trötthet i detta inlägg så stämmer det då jag helt klart börjat tröttna på att få frågor på om jag vill vara med i någons Guild hela tiden. Visst är det kul att bli tillfrågad men då vi ju har planen på att få till ett eget Guild börjar det bli lätt jobbigt att svara det hela tiden.

Så Snälla. Ni som har problem med orginal namn förslaget.
Kom med nya förslag så att vi snabbt kan få till en omröstning och skapa Guildet.
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
<has REALLY good cookies> är ett namn som jag tycker är nice, variationer på samma tema finns det ju med.

<is better than you>
<I got a lvl 60 main to>
<Me and my alts>


Detta var dem som jag kom på just nu.

Av dinna förslag gillar jag Disillusioned Raiders och Noname Squad.

/Marcus
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Mystics and Muscles
Beggars and Thives (kanske lite för lite Rogues)
Children of the Core (parodinamn på Children of the corn samt en hint till vad vi vill ägna oss åt i endgame-spelandet).
Fallen legion
Risen legion
Imperials
The Republican Guard

/Seinet Wintermute - Bjussar på lite namnförslag
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Tydligen så ska man inte skriva något med guildnamn tabbar eftersom inlägget tolkade det som kod. Då blev det så här.

/Marcus
 

Evangelyn

Veteran
Joined
6 Sep 2011
Messages
22
Location
Skarpnäck
Hej!

Kan man tänka sig att samla ihop alla namnförslag som givits i detta ämne. Sätt kryssrutor för val. Så kan vi väl sätta igång med en omröstning!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,873
Location
Stockholm
Guild på gång …

Nix pix!

Eftersom Yassilus har ont om tid (och, kan man tänka sig, inte har lust att använda den lilla tid han har över på WoW) har jag nu fixat en ny guild charter.

Guilden heter »Disciples of Shagul« (jfr. shaguliterna i Svavelvinter) och därmed basta.

Jag kommer att plocka in signaturer från kompletta främlingar så vi kan få igång guilden så fort som möjligt.

Så, om ni ser mig online, kom till mig och skriv på chartern.
 
Top