Detta börjar dra ut på tiden till löjelse så kan vi inte se till att skapa guilden. Jag har förståelse för att namnet kan vara viktigt men då vi inte bör ha med Wrnu så föreslar jag lite nya namn. Några har stor ironi i sig.
Disillusioned Raiders
No Imagination Group
A bunch of Sissies
Noname Squad
Trolls'R'Us
Cautious People
Då jag dessutom är delägare i och fått tillåtelse att föreslå Guildnamnet "RunAway" så finns det också med på min lista
om ni noterar en viss ton av irritation / trötthet i detta inlägg så stämmer det då jag helt klart börjat tröttna på att få frågor på om jag vill vara med i någons Guild hela tiden. Visst är det kul att bli tillfrågad men då vi ju har planen på att få till ett eget Guild börjar det bli lätt jobbigt att svara det hela tiden.
Så Snälla. Ni som har problem med orginal namn förslaget.
Kom med nya förslag så att vi snabbt kan få till en omröstning och skapa Guildet.
Disillusioned Raiders
No Imagination Group
A bunch of Sissies
Noname Squad
Trolls'R'Us
Cautious People
Då jag dessutom är delägare i och fått tillåtelse att föreslå Guildnamnet "RunAway" så finns det också med på min lista
om ni noterar en viss ton av irritation / trötthet i detta inlägg så stämmer det då jag helt klart börjat tröttna på att få frågor på om jag vill vara med i någons Guild hela tiden. Visst är det kul att bli tillfrågad men då vi ju har planen på att få till ett eget Guild börjar det bli lätt jobbigt att svara det hela tiden.
Så Snälla. Ni som har problem med orginal namn förslaget.
Kom med nya förslag så att vi snabbt kan få till en omröstning och skapa Guildet.