KH Sirenens klagan - Kampanjbok

Bastich

Veteran
Joined
7 Jul 2019
Messages
175
Medan vi väntar på supersnart kommande info 😉, så har jag en annan fråga.

När KH lanserades sa ni att ni hade en Kopparhavs Krönika i pipen, är det den som bytt namn eller har vi ytterligare gött att se fram emot?
Hoppas ju givet på det senare. 😁👍
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,931
Location
Ereb Altor
Medan vi väntar på supersnart kommande info 😉, så har jag en annan fråga.

När KH lanserades sa ni att ni hade en Kopparhavs Krönika i pipen, är det den som bytt namn eller har vi ytterligare gött att se fram emot?
Hoppas ju givet på det senare. 😁👍
Det är det senare! Eller snarare, Sirenens klagan är en försmak och en del av Kopparhavskrönikan, men den kommer ta sitt ordentliga avstamp längre fram.
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,395
Utan att spoila för mycket kommer modulen Kopparhavskrönikan att innehålla:
- Själva krönikan - en sorts kampanjram - Kopparhavskrönikan med stöd för hur man spelar, spelleder och fogar samman kampanjer. Kopparhavskrönikan är på många sätt vår vision för hur man spelar Kopparhavets hjältar!
- En episk kampanj, som precis som Sirenens klagan kan spelas separat eller som en del av Kopparhavskrönikan.
- En djupdykning i en ikonisk del av Athos (riktigt pepp på att avslöja var, men får hålla mig ;) )
- Mer regelmaterial och stöd.

Mer om detta efter Sirenens klagan :)
 

Styrman

Veteran
Joined
22 Dec 2016
Messages
161
har börjat spela nu. Men som alltid hade man ju velat ha allt redan nu från start :)
 

Bastich

Veteran
Joined
7 Jul 2019
Messages
175
Låter gött det! Hoppas på elektronisk post inom kort så jag har lite god läsning nu sista semesterveckan. 😁
 
Top