Stämma
WC-zonmö i behov av IQ-hjälp
Det riktiga troll-draget man skulle kunna göra är att återuppliva Sinkadus, men som ett magazin helt tillägnat svenskt brädspel.Cinq-et-deux
Det riktiga troll-draget man skulle kunna göra är att återuppliva Sinkadus, men som ett magazin helt tillägnat svenskt brädspel.Cinq-et-deux
Spännande idé.Det riktiga troll-draget man skulle kunna göra är att återuppliva Sinkadus, men som ett magazin helt tillägnat svenskt brädspel.
Det borde finnas ett online-museum för Sinkadus, där alla nummer finns legitimt scannade i högupplöst format, alternativt ges ut i hårdpärmssamlingar likt de första tre numren till Fandrakes DoD-bok.
Vem sitter på rättigheterna nu?
oj glömde: ÄRANS VÄG 4 och några få andra riktigt bra saker som aldrig kom senare igen i magiböcker eller andra expansioner, som Nohstril och äventyr i nohstrilsom jag använder just nu ( nu och nu, pausad kampanj men ändå)minns mest de tidigare numren samt den enorma frustrationen över att jag har ALLA nummer utom 1... (ett nummer som jag inte minns, har jag nr 1). Sjukt frustrerande.