Rickard
Urverk speldesign
Nummer fyra kanske? Hade alla Sinkadus men gjorde mig av med tidningarna då jag inte tittat i dom på tio år.Det låter intressant, vilket nummer var det?
Nummer fyra kanske? Hade alla Sinkadus men gjorde mig av med tidningarna då jag inte tittat i dom på tio år.Det låter intressant, vilket nummer var det?
Ja hade jag haft alla nummer, en bra scanner och pdf program och välsignelsen hade jag nog tagit mig tid att göra detOm det är en gammal nedlagd publikation så vore det ju vackert om man gjorde som med hederliga gamla Datormsgazin (Amiga/C64 och INGET Atari) scannade in allt och lade upp det på nätet (https://dmzarkivet.se/) som Spelpappan gjorde (med välsignelse från utgivarna har jag för mig).
Archive.org finns inte för inte om inte annat.
Sinkan goes Black metalSynkødûs
Fullt medhåll på den och de andra vapnen på den sidan (Down the bunker och Uzi III).HOTLIGHT 372!
Eller vad nu vapnet hette. Jag tyckte det var så sjukt snorcoolt! Andra favoriter var:
Ja hade jag haft alla nummer, en bra scanner och pdf program och välsignelsen hade jag nog tagit mig tid att göra det![]()
En höjdare. Kul grej var att när vi frågade Blixt om det så hade han ingen aning om vad vi pratade om. Förstår att han spottade ut sig grejer men just denna var för mig så ikoniska att den följt med in i nya Ereb Altor. Men eftersom vi är hopplöst woke är Sebastian numera kvinna och heter Bastiana.Porträttgalleriet : Sebastian Marol (#10)
1-3 finns ju som nytryckt volym. Eller fanns iaf. Så helt omöjligt lär det inte vara.En lyxig samlingsvolym med alla nummer (eller en antologi med flera) hade jag gärna lagt pengar påAntar dock att det hade varit svårt att styra upp, med tanke på mängden författare och illustratörer som medverkade.
Men kan inte 1-3 vara mest inhouse-material? Att jaga rätt på alla skribenter/illustratörer till senare nummer kanske är en större utmaning?1-3 finns ju som nytryckt volym. Eller fanns iaf. Så helt omöjligt lär det inte vara.
Jo, så var det kanske. Det blir ju något av ett Fandrake eller Astrolab-projekt och min erfarenhet är att alla tycker det är kul. Framsidorna känns som största problemet.Men kan inte 1-3 vara mest inhouse-material? Att jaga rätt på alla skribenter/illustratörer till senare nummer kanske är en större utmaning?
Cinq-et-deuxSynkødûs
Jo, men det finns ju inget där för de som inte växte upp med Äventyrsspel.Cinq-et-deux
Folk kommer bara tro det är någon form av magasin för 5:2-dieten.Cinq-et-deux
Nämen, det har jag missat.1-3 finns ju som nytryckt volym. Eller fanns iaf. Så helt omöjligt lär det inte vara.
Det var i samband med Fandrakes stora bok om Drakar och Demoner som den kom.Nämen, det har jag missat.
CooltDet var i samband med Fandrakes stora bok om Drakar och Demoner som den kom.