WRNU Signaturer på forumet

Ser du folks signaturer på forumet

  • Ja

    Votes: 20 69.0%
  • Nej

    Votes: 9 31.0%

  • Total voters
    29

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,899
Tydligen har folk signaturer på forumet - en liten textsnutt som bifogas varje inlägg. Har du, som jag, settingen inställd så att du inte ser signaturer? Antingen gjort i någon bortglömd forntid eller av default, osäkert vilket?
 
Ni som har signaturer på, testa att slå av dem! Testade just att ha dem på, och signaturer avstängda är ett klart lyft imo.
 
Jag svarade nej,
Insåg att jag tyckte det var tråkigt, så har nu ändrat inställningen så att jag kan ändra min röst till ja.
 
Jag svarade nej,
Insåg att jag tyckte det var tråkigt, så har nu ändrat inställningen så att jag kan ändra min röst till ja.
Jag gillar signaturer i princip. Gillar t.ex. titlarna under folks namn, min hjärna är bara lite trött och behöver inte mer grejer så nära inläggstexten.
 
Back
Top