Jag hade glömt att de fanns, tills jag såg nån nämna dem i en tråd. Mindre clutter = bättre, tycker jag, så jag fortsätter ha dem avslagna!Jag visste inte ens att det fanns signaturer
Jag gillar signaturer i princip. Gillar t.ex. titlarna under folks namn, min hjärna är bara lite trött och behöver inte mer grejer så nära inläggstexten.Jag svarade nej,
Insåg att jag tyckte det var tråkigt, så har nu ändrat inställningen så att jag kan ändra min röst till ja.
Jag har samma problem, verkar kopplat till skärmbreddGår det att få se dem även på mobil? Har för mig att jag ser dem vid riktig dator.