Rangertheman
Myrmidon
Senaste avsnittet (ep. 11) av GCN var det bästa hittills. Det blev extra spännande av att Troy verkade blanda ihop HP och AC. Motståndarna blir rätt tuffa då 
Jag föll av vid typ e.04 (inte pga dålig kvalle, jag tycker bara det är svårt att hänga med i AP:s).Senaste avsnittet (ep. 11) av GCN var det bästa hittills. Det blev extra spännande av att Troy verkade blanda ihop HP och AC. Motståndarna blir rätt tuffa då![]()
Så brukar det bli för mig också. Det tar för mycket energi att komma ikapp, om man missat några avsnitt.Jag föll av vid typ e.04 (inte pga dålig kvalle, jag tycker bara det är svårt att hänga med i AP:s).
Och även när jag är ifatt så driftar huvet iväg, får spola tillbaka flera gånger per avsnitt. Men fick allmänt en positiv känsla för deras spel, så det är inte så!Så brukar det bli för mig också. Det tar för mycket energi att komma ikapp, om man missat några avsnitt.
Håller tummarna för att de ska klarar det!!Jösses! Western Reaches-Kickstartern har passerat 3 miljoner dollar.
View attachment 27812