Nekromanti SF- och fantasydag i Uppsala 5 november!

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,862
Location
Stockholm
Lördagen 5 november anordnar Upsalafandom en science fiction- och fantasydag (gratis och kostnadsfritt) på kulturhuset Grand i centrala Uppsala. Det kommer att finnas programpunkter i stil med föredrag, paneldebatter och intervjuer att lyssna på, och diskussioner att delta i – eller så kan man bara sitta och fika och umgås eller spela spel, om man föredrar det.

Mer info här.

Jag ska dit. Ska ni?
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Samma helg som sveriges största spelmässa arrangeras i Kista? Njet. Det blir gamex för mig tror jag.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,862
Location
Stockholm
Hej och välkommen till Rollspel.nu.

Kom gärna fram och säg hej imorgon. Jag planerar att se ut mer eller mindre exakt som på min profilbild (fast mer orakad och minus glajjor).
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
evilgasm said:
Tackar!

Jag ska absolut försöka hitta dig. Ansikten är inte min starka sida. ^^
Om du är snäll och är villig att betala så skulle jag kunna beskriva andra delar av Dante samt ta bilder för en extra slant.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,862
Location
Stockholm
Leta då efter en t-shirt som det står Rollspel.nu på.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,862
Location
Stockholm
Dr. Frankenstein said:
Om du är snäll och är villig att betala så skulle jag kunna beskriva andra delar av Dante samt ta bilder för en extra slant.
You wish.
 

evilgasm

Veteran
Joined
4 Nov 2011
Messages
12
Location
Uppsala
Nej tyvärr. Jag var där som hastigast men hade väldigt kort om tid så jag hann inte leta upp några forumiter. Jag gick mest in, tittade lite, och var tvungen att skynda iväg igen. Jag får satsa på nästa gång istället. =)
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Gjorde också en snabbvisit, hade för avsikt att lyssna på paneldebatt och kika på svärdssmeden vid sexsnåret, men vid det laget var jag så trött att vi dundrade hem istället. Dock så hann jag, äntligen träffa Mekanurg efter så många års saknad. Den biten hoppas jag dock att kunna göra något åt - dvs att det inte ska bli urminnestider mellan gångerna vi ses. :gremsmile:
 
Top