Nekromanti SF- och fantasydag i Uppsala 5 november!

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Lördagen 5 november anordnar Upsalafandom en science fiction- och fantasydag (gratis och kostnadsfritt) på kulturhuset Grand i centrala Uppsala. Det kommer att finnas programpunkter i stil med föredrag, paneldebatter och intervjuer att lyssna på, och diskussioner att delta i – eller så kan man bara sitta och fika och umgås eller spela spel, om man föredrar det.

Mer info här.

Jag ska dit. Ska ni?

Samma helg som sveriges största spelmässa arrangeras i Kista? Njet. Det blir gamex för mig tror jag.

Hej och välkommen till Rollspel.nu.

Kom gärna fram och säg hej imorgon. Jag planerar att se ut mer eller mindre exakt som på min profilbild (fast mer orakad och minus glajjor).

evilgasm said:
Tackar!

Jag ska absolut försöka hitta dig. Ansikten är inte min starka sida. ^^
Om du är snäll och är villig att betala så skulle jag kunna beskriva andra delar av Dante samt ta bilder för en extra slant.

Leta då efter en t-shirt som det står Rollspel.nu på.

Dr. Frankenstein said:
Om du är snäll och är villig att betala så skulle jag kunna beskriva andra delar av Dante samt ta bilder för en extra slant.
You wish.

Nej tyvärr. Jag var där som hastigast men hade väldigt kort om tid så jag hann inte leta upp några forumiter. Jag gick mest in, tittade lite, och var tvungen att skynda iväg igen. Jag får satsa på nästa gång istället. =)

Gjorde också en snabbvisit, hade för avsikt att lyssna på paneldebatt och kika på svärdssmeden vid sexsnåret, men vid det laget var jag så trött att vi dundrade hem istället. Dock så hann jag, äntligen träffa Mekanurg efter så många års saknad. Den biten hoppas jag dock att kunna göra något åt - dvs att det inte ska bli urminnestider mellan gångerna vi ses. :gremsmile:

Back