Nekromanti Senaste på gamla trådar syns inte?

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,749
Location
Göteborg
Feuflux;n326469 said:
Då är jag med på ditt problem, men då måste du väl haft det problemet sedan forumet grundades? (Men jag har en känsla av att jag missar nåt igen nu, så det är tur att jag inte jobbar som detektiv.)
Som Rymdhamster påpekade, förut kunde jag se vem som postat det senaste inlägget i tråden. Det gjorde det enkelt att hålla koll. Nu får jag försöka hålla koll på när det inlägget skrevs, vilket är mycket svårare. Ett tag visades till och med en liten bit av inlägget, vilket var helt underbart. I nuvarande läge så går jag ofta in i trådar bara för att konstatera att jag redan läst alla inlägg.

På konvent har jag träffat många som gillar att läsa forumet men inte skriver. Tycker att det är synd att ha ett system som bara funkar för folk som har registrerade användare (och dessutom bara när de är inloggade).
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,091
Location
Göteborg
Genesis;n326614 said:
Tycker att det är synd att ha ett system som bara funkar för folk som har registrerade användare (och dessutom bara när de är inloggade).
Måste erkänna att jag inte förstår varför det är svårt att vara inloggad. Jag är det för det mesta automatiskt, och när jag blir utloggad är inloggning bara ett klick bort. Även på min telefon.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,749
Location
Göteborg
Bolongo;n326636 said:
Måste erkänna att jag inte förstår varför det är svårt att vara inloggad. Jag är det för det mesta automatiskt, och när jag blir utloggad är inloggning bara ett klick bort. Även på min telefon.