Jag har för mig att det är så att CJ Ström ska skriva Schamaner och Drömvandrare, efter att han skrivit klart Jargiska Kejsardömmet modulen... Nu får folk rätta mig om jag är helt ute och vimsar, men jag tror det är så iallafall...
Tyvärr verkar det dra ut på tiden, jag har velat lägga händerna på Schamaner och drömvandrare i flera år nu, men jag tror det kan dröja ettpar år till tyvärr... En bok jag väldigt gärna velat ha...
Jag har för mig att det är så att CJ Ström ska skriva Schamaner och Drömvandrare, efter att han skrivit klart Jargiska Kejsardömmet modulen... Nu får folk rätta mig om jag är helt ute och vimsar, men jag tror det är så iallafall...
Tja, från början var tanken att jag skulle skriva den här modulen.
Men jag har inte hört något från Neogames på väldigt länge, så jag vet inte statusen på andemodulen, och om de vill använda det material jag skrivit till dem. Ioförsig, det material som finns på Neogames sida om Ande- och Drömmodulen är baserat på det jag skrivit, men Kim på Neogames är ju väldigt upptagen, så jag förstår om det kanske drar ut lite på tiden.
Nåja, jag har mejlat Kim på Neogames angående detta idag; vi får väl se om han fortfarande är intresserade av mitt andemodulmaterial.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.