Nekromanti SCHAMANER & DRÖMVANDRARE?

Chadfhara

Veteran
Joined
5 Jul 2007
Messages
3
Location
Stockholm
Tjaba..
Om det finns någon som vet nåt om boken schamaner och drämvandrare så svara mer än gärna på denna tråd.

jag är mkt intresserad i deras värld och vill spela schaman mer än aldrig..
tack på förhanden..
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Re: Schamaner & Drömvandrare?

Jag har för mig att det är så att CJ Ström ska skriva Schamaner och Drömvandrare, efter att han skrivit klart Jargiska Kejsardömmet modulen... Nu får folk rätta mig om jag är helt ute och vimsar, men jag tror det är så iallafall...

Tyvärr verkar det dra ut på tiden, jag har velat lägga händerna på Schamaner och drömvandrare i flera år nu, men jag tror det kan dröja ettpar år till tyvärr... En bok jag väldigt gärna velat ha...
 

Drakvrede

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
732
Location
Stockholm, Sverige
Re: Schamaner & Drömvandrare?

Jag har för mig att det är så att CJ Ström ska skriva Schamaner och Drömvandrare, efter att han skrivit klart Jargiska Kejsardömmet modulen... Nu får folk rätta mig om jag är helt ute och vimsar, men jag tror det är så iallafall...
Tja, från början var tanken att jag skulle skriva den här modulen.

Men jag har inte hört något från Neogames på väldigt länge, så jag vet inte statusen på andemodulen, och om de vill använda det material jag skrivit till dem. Ioförsig, det material som finns på Neogames sida om Ande- och Drömmodulen är baserat på det jag skrivit, men Kim på Neogames är ju väldigt upptagen, så jag förstår om det kanske drar ut lite på tiden.

Nåja, jag har mejlat Kim på Neogames angående detta idag; vi får väl se om han fortfarande är intresserade av mitt andemodulmaterial.
 

Craygh

Swordsman
Joined
13 Oct 2004
Messages
771
Location
Umeå
Re: Schamaner & Drömvandrare?

Elias tycker att fler regelmoduler är viktigare än världsbeskrivande moduler, förutom då för fjärran riken kanske.
 
Top