Kan du utveckla? Vad är det med bilderna som får dig att gilla det mindre?Jag tycker att AI-konsten förtar hela grejen...!
Skulle gissa att det är verktyget.Kan du utveckla? Vad är det med bilderna som får dig att gilla det mindre?
Jag köpte Little Fears i år* och fick nu tillfället att spela det. Jag gjorde fyra karaktärskoncept, skrev in dom med inriktningen att det var till rollspelet Little Fears men jag vet inte hur mycket det gav ChatGPT. Jag har redigerat allihopa, mycket genom att pussla ihop texter från fler prompter, exempelvis genom att beskriva in sju av de fyra kungarna för två av karaktärerna. Kanske 20% är vad jag själv har jobbat med kring texten, men det mesta är redigeringsarbete/vidareutveckling av genererad text.Är texten och systemet också genererat? Vad var prompten i så fall?
Den har jag faktiskt fotomanipulerat ihop. Bakgrunden är från två olika bilder som jag lagt ovanpå varandra. Ville få fram någonting drömskt.Haha, jag fattade inte ens att det var AI! Men bild nr 2 är lite skum.
Jag "gjorde" inte regelmekaniken. Jag följde reglerna från Little Fears. Dock tog jag bort skadesystemet och lät "Soul" stå för skada också. Kändes rätt att ha barnen inte bry sig om fysisk skada utan att de tappar sin själ när någon vuxen (eller monster) vill göra dom illa.Regelmekaniken gjorde jag,