Nekromanti Sandman

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Lulebor är inte riktiga norrbottningar! ;-) (OT)

<I>/Anders (som förvånad står och ser på när de vanligen så timida norrlänningarna kastar skit på varandra) ;-)</I>

Som exil-norrbottning kan jag intyga att vi <I>älskar</I> att kasta skit på varann - särskilt om det är kusten vs. inlandet, eller Piteå vs. resten. (-:

--
Åke
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Uhm.... fördommar? generaliseringar?

Jag kan ju redan nu avslöja att för en hel generation britter är "Jag är nyfiken - gul" och "Jag är nyfiken - blå" den ultimata definitionen på hur svenskar är, och att 60- och 70-talets glada dagar gjort att vi är kända internationellt som porrkonsumenter och snuskhumrar av stora mått. Vilket inte stämmer så där fruktansvärt bra.

Nightowl, pervo.

You don't have to be fast enough to outrun the dragon... only the dwarf.
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,896
Location
Barcelona
strunprat

Vad är det för dumheter? Du bor ju i LAPPLAND! Jag är mer norrbottning än du, din jävla same! ;)

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,896
Location
Barcelona
Re: Lulebor är inte riktiga norrbottningar! ;-) (OT)

<I>hämtat ur Pistvakt</I>

Nu blir jag riktigt förbannad? Vad står du och säj, mänska? Pistvakt, det utspelar sig ju för fan i Jämtland eller nåt sånt där. Sörlänningar är vad det är. /images/icons/tongue.gif

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
OT om ädla norrbottningar...

Jag är inte same, jag är nolaskogsare. Så jag är inte norrbottning jag heller... ;-)

Fan vad jag vill bo i en storstad just nu (hoppas jag kommer att bli mig själv igen snart).

Hörru Dnalor, finns det något ställe i Lule man kan bara slinka in och, säg, spela rollspel, t.ex.? Nån klubb eller nåt. Bensinen får vara hur dyr den vill - får skylla på att jag måste ladda batteriet till Toyotan*.

Nightowl, mår thyfens. Sorry.

*Som jag sade, ingen norrbottning. ;-)

You don't have to be fast enough to outrun the dragon... only the dwarf.
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,896
Location
Barcelona
Re: OT om ädla norrbottningar...

<I>Hörru Dnalor, finns det något ställe i Lule man kan bara slinka in och, säg, spela rollspel, t.ex.? Nån klubb eller nåt</I>

Nä, jag är lessen. Visst är Lule en stad, men nån STORstad kan man knappast anklaga det för att vara. Vi har ju föreningar och sånt. Finns en på universitetet t.ex. (men där kommer du inte in om du inte är student, eller i students sällskap), och där rör det sig knappast heller om några one-night-stands, utan längre kampanjer som du ska vara medlem och lulebo för att delta i.

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
SERIETEKET

är guds gåva till mig.

och alla andra jävla IDIOTER som är där och LÅNAR alla USAGI album *morr*

problemet med serietekt är att det är populärt :D

de har fyra bokhyllor manga, men använder bara ett litet pyyte fack för det.. allt är ju ändå utlånat hela tiden..

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 
Top