Sak du gjorde fick inte nog med uppmärksamhet tråden

Grejen är att jag har den, men den är hemma i mitt radhus som är mitt i en sanering efter en riktigt stor vattenskada. Men om du har tålamod att vänta i några veckor tills hemmet är beboeligt igen lovar jag att plocka fram äventyret då och recensera det 🙂
Klart en har tålamod!

@Anthrox Saneringen/renoveringen hemma kommer ta längre tid än vi trott, så jag kommer tyvärr inte kunna få tag i Tjuvhugg går igen inom en överskådlig framtid. Recenserar den gärna när jag kommer åt den, men vill någon annan recensera Rövarhövdingens rov så länge (då jag gissar att Anthrox inte vill förrän jag recenserat hans) så vore det jättebussigt! 🙂

@Anthrox Saneringen/renoveringen hemma kommer ta längre tid än vi trott, så jag kommer tyvärr inte kunna få tag i Tjuvhugg går igen inom en överskådlig framtid. Recenserar den gärna när jag kommer åt den, men vill någon annan recensera Rövarhövdingens rov så länge (då jag gissar att Anthrox inte vill förrän jag recenserat hans) så vore det jättebussigt! 🙂
Äsch då, ingen fara. Jag kommer recensera den ändå, har bara blivit överhopad av grejer på sistone så behöver reda ut lite andra trådar först.

Back