Leon
Leo carcion
Så jag har lagt en massa tid på att skriva en anti-kul, anti-spelbarhet, anti-ha trevligt, må dåligt och misslyckas anti-fängelsehåla.
Så klart du har
Så jag har lagt en massa tid på att skriva en anti-kul, anti-spelbarhet, anti-ha trevligt, må dåligt och misslyckas anti-fängelsehåla.
Roligt!! När kommer Väsen-modulen??Jag skrev en bok om väsen i Västergötland, som kom ut på Västergötlands Museums förlag i tisdags. Det var kul.
View attachment 26462
Jag kan läsa och recensera om det är okej om det eventuellt tar några dagar?Så jag har lagt en massa tid på att skriva en anti-kul, anti-spelbarhet, anti-ha trevligt, må dåligt och misslyckas anti-fängelsehåla. Skulle någon vilja läsa och recensera den?Den heter En plats under havet.
Jag läser och recenserar något du skrivit om du läser min grej!
Jag kan läsa och recensera om det är okej om det eventuellt tar några dagar?![]()
Är det okej med något som inte är rollspelsrelaterat?Har du något som du vill att jag ska läsa och recensera?![]()
drive.google.com
@God45 Tolkar din tumme upp som ett jaJag vill att du recenserar mitt självbiografiska seriealbum Som det kanske alltid varit.
Ha dock i åtanke att albumet tecknades för 15 år sedan. Jag är klokare och lite mindre neurotisk nuförtiden (men bara lite) och albumet skrevs under en tid då självbiografiska serier var mer i ropet. Jag skulle aldrig skapa något sådant här idag, på det här sättet.
som_det_kanske_alltid_varit.pdf
drive.google.com