Jupp, samma plats, och de gamla personerna är ju med!Pixie said:fett najs, samma stil som gamla saga-omslaget![]()
Det är den gamla borgen.Rymdhamster said:Det enda jag saknar nu är nog lite fanor och grejer på bogren för att göra den lite mer intressant och "levande". Just nu är det mest en grå klump.
Lägg dig inte platt, kräv på! Säg att du vill ha ekonomibyggnader och får och lite skit som trillar från ett avträde ner längs muren också så det verkligen ser ut som om nån faktiskt håller till där!Rymdhamster said:Haha! Jag kräver absolut inget heller! Det är en snygg bild som det är. Jag såg bara en möjlighet till en liten förbättring (enligt min smak då) så jag tänkte jag skulle ta upp den =)
Absolut. Hög risk att det hade blivit väldigt väldigt rörigt med alla extragrejer (mitt var mer på skämt - när jag tittar på bilden så finns liksom ingenstans att ha alla de sakerna).Tengil said:Nu är jag inte artist och där finns väl alltid ett val av var man vill lägga fokus och vad man vill ska vara centralt.
Hehe, skämtet gick mig förbi =).DeBracy said:Absolut. Hög risk att det hade blivit väldigt väldigt rörigt med alla extragrejer (mitt var mer på skämt - när jag tittar på bilden så finns liksom ingenstans att ha alla de sakerna).
Dessutom ser vi ju omslaget utan titel och sånt, så det kommer ju komma dit mer saker. Gissar att flaggor och stuff på borgen skulle krocka lite med logotypen.
Jodå, det framgick. Tänkte bara jag skulle kosta på mig och skriva några ord om varför man kanske inte vill ha för mycket detaljer i bakgrunden.Tengil said:Hehe, skämtet gick mig förbi =).
Jag hoppas det framgick att det bara var enskilda exempel jag föreslog, i linje med Rymdhamsters och dina egna kommentarer.
Vilket drama. Till version tre vill jag ha en bild på tre förkylda grisodlare som rensar för grisarna.Arfert said:Sen lade jag till en grej nyss som kommer i tryckta versionen, en hängd kille från bröstvärnet.![]()
Jag vill ha en rote Stukas i siluett bakom slottet.DeBracy said:Vilket drama. Till version tre vill jag ha en bild på tre förkylda grisodlare som rensar för grisarna.Arfert said:Sen lade jag till en grej nyss som kommer i tryckta versionen, en hängd kille från bröstvärnet.![]()
![]()