Nekromanti Söker spelgrupp

claudiomarino

Veteran
Joined
2 Dec 2015
Messages
9
Hej!

Jag har precis registrerat om min användare här på Rollspel.nu (så länge sedan var det jag var inloggad). Det har varit alldeles för länge sedan jag spelade rollspel och jag börjar bli riktigt sugen.

Således söker jag en grupp, gärna med en SL, för lite sporadiskt men seriöst spelande. Kan tänka mig att spela det mesta men spelar helst något low-key/low-fantasy med fokus på äventyr och inte regler. Skulle hemskt gärna spela "Warhammer: The Enemy Within" eller "D&D: Den femte Konfluxen". Ålder spelar mindre roll, själv är jag 37.

Tillägg: Jag spelar gärna CoC och Mutant 2090 också.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Var bor du? Kan vara bra att lägga till, lite lättare om folk vet ;) Eller tänker du spela via Skype och sådant, eller spelar det ingen roll? :)
 

claudiomarino

Veteran
Joined
2 Dec 2015
Messages
9
Jag bor vid Södermalm i Stockholm.

Landrim;n135783 said:
Om du kan tänka dig spela via Skype så söker vi fler spelare https://www.rollspel.nu/threads/72819 Tack men jag är enkom intresserad av IRL-spel.
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,134
Sitter oxå i Sthlm och är spelsugen. Är likaledes 37 bast, har lirat en massa gammalt DoD, lite Mutant 2089, och såklart klassikern Kult. Är mest sugen på lite gammalt hederligt hack n slash eller dungeoncrawling i DoD, eller vanliga äventyr om man ska se lite dagsljus med. De jag lirade med en gång i tiden är numera utspridda över allsköns platser, och är ju i förskingringen själv, så jag letar oxå efter en grupp - eller helt enkelt folk som är sugna på att starta en! Hör av dig om du är sugen. Ska försöka se om jag kan fundera ut hur man skickar PM här...
 
Top