Nekromanti Söker rollspelande i GBG

skruttfia

Veteran
Joined
12 Jan 2011
Messages
52
Location
Göteborg
Ok, då syns vi alla imorrn.

Och Railin, då är vi två lärarstudenter :gremlaugh:


...är det ngn som känner igen nån annan frstn? Ska vi träffas inne eller utanför? Jag har svart/orange/gul/grårandig mössa, stor grön sjal, grön kånken och svart jacka med en rosa grisreflex på framsidan :3 Sitter jag ner inomhus har jag troligtvis en stickning dessutom.
 
Joined
29 Nov 2001
Messages
1,337
Location
Göteborg
Haha, man hittar ju lärarstudenter överallt :gremwink:

Jag känner ingen sen tidigare, men jag är lång filur med hatt och glasögon. Utanför kanske är enklare, men inne bekvämare om man råkar vara tidig? Jag vet inte...
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Aww! (ot)

Ny användare söker kontakt med andra spelare – och Rollspel.nu levererar.

Wohoo, liksom. Forumet har varit till nytta, och jag får en varm känsla inombords. Jag gillar.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,726
Aww! #2 (ot)

Dante said:
Wohoo, liksom. Forumet har varit till nytta, och jag får en varm känsla inombords. Jag gillar.
Samma här! Jag önskar liksom att jag kunde gå dit och fika jag med. Det hörs ju på namnet att det är ett trevligt ställe. Och då måste det ju vara trevliga människor?
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,473
Location
Helsingborg
men jag kanske borde säga i tråden att jag också kommer.
Med tanke på vad Zappelina skrev: "Skulle gärna leda en testomgång av Fiktionsleks Deds bok..."; det är väldigt bra med någon som spelleder ens eget spel för en. Då ser man vad man borde trycka mer på i sina förklaringar. Ibland tar man sin egen spelstil lite för given. :gremsmile:

/Han som hade tre spelledare i gruppen som spelledde Matiné
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Jag är förmodligen där en stund före utsatt tid, och i så fall går jag in. Jag är lång och har brillor och sitter och spanar på alla som går in!

Hälsar

Christian
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Håller som bäst på att rota igenom gamla böcker etc och småpratar lite med ett par av de gamla spelarna om att försöka återuppliva den gamla hobbyn.

Vi är i samma ålder 26-27 år och du gärna skriva till min msn, eller prata mer via wrnu.

msn: scont (a) hotmail . com
 
Top