Varulv Rymd-Bettan och Mårten: Total Mårtenkallelse - R3

Jag förstår inte frågan. Du vet att flera spelare har berättat att avsnittet vars värld vi rör oss i är avsnitt 4 i säsong 2 av Rick & Morty, Total Rickall.

Varför skulle inte en till mig närstående person förstått det direkt förra veckan. När den personen är äkta Rick & Morty-fan och typ lever med denna serie. Förtydligande: den personen läste anmälningsinformationen och sa direkt "Tusan, det där vet jag vad det är".

Du menar att Biobunker eller vem det nu var förstår vilket avsnitt som avses men absolut ingen i hela universum före honom?
Låter du utomståendes läsa våra anmälningstrådar!?

Bm:s karaktär är typ den enda som passar loren i serien. Han är riktig men har så dålig självkänsla att han tror att han själv är parasit och vill dö. Därav sias han röd. Fjoddes skydd i r1 har ingen logik bakom det, om man ska utgå från serien som BM:s karaktär är. Varför är bara hennes lore accurat?
Mja jag är en bitchig tonårsbrud som himlar med ögonen. Jag är nog rätt akkurat va?

Det finns 2 st Bettan, hur har detta undgått dig BM, kolla serien själv eller sök upp om ni ej tror mig. Jag fick Bettan Andersson i mitt PM som TILLHÖR FAMILJEN ANDERSSON står det i mitt PM. Har trots allt läst det 3 st gånger
En lögn blir inte mer sann bara för att man upprepar den. 😎

Oj, jag trodde det var jämnare drev. Är det ingen annan som tycker PM-gate är lite lurvigt? Kom igen nu, vi jämnar ut det lite va

Rickard och Rymd bettan som är riktig kan båda sci-fi mycket bra. de har laser pistoler osv. Därav var hon mest lämplig att ersätta rickard då de båda kan skydda med sina sci fi prylar, BM du är en sökning ifrån att de inte är samma person
Impe skulle inte ha tagit med både Rymd-Bettan och Bettan Andersson. Det är för fantasilöst.

Det är Basse och Mr J som är ulvarna.

Jag tror jag blir mördad i natt...

Back