Varulv Rymd-Bettan och Mårten: Total Mårtenkallelse - R3

Vi kan väl fräscha upp oss om våra pm, right?

Hur nämns er relation till familjen?

@Big Mama får gärna börja outa.
"Beklagar, du är Erik Andersson. Du hör till familjen Andersson".

Sedan en mening om att jag är så förvirrad så att om jag blir siad kommer jag bli siad röd. Detta stämmer med originalhistorien där ingen vet vad de själva är. Nyckeln blir deras minnen. Goda minnen av någon = den är parasit.

Hon säger sig ha ingen koll på serien, men samtidigt vet hon vilket avsnitt det handlar om trots att det inte nämnts någonstans. Om det inte är bevis nog på att hänga i en ulvchatt vet jag inte vad som är det.
Förtydligande: jag har dålig koll på serien men jag blev visad det aktuella avsnittet för en vecka sedan. Vilket jag skrivit hela tiden.

Så du tror att jag och Basse är på samma lag när det just gjorts en stor grej av att jag av ensam kraft höll på att få honom utröstad?

Vi kan båda var ovetande bybor som pucklar på varandra. Men vi kan inte båda vara ulvar.
Ja, BM var ju på vippen att hänga Basse. Så om Sidd och BM hade en plan där så var det knappast att ha ihjäl den tredje ulven. Så om BM är röd är Basse garanterat grön.

Hennes grej om att hon kan sias röd som god tycker jag dock blir lite mer suspekt efter allt lågflygande.
1. Jag skrev mer än de flesta lördag och söndag så sluta kalla mig lågflygare. På vardagar jobbar jag och mitt arbete tillåter inte spel.

2. Som ulv hade jag aldrig vågat skriva att det står i mitt PM att Erik är så förvirrad så han kommer sias röd. Kolla avsnittet så ser ni hur förvirrade alla är.

Fast alla verkar ju ha ganska skumma saker i sin "förmåga", liksom jag hade själv kunnat fixa det här om jag bara hade haft rätt hatt. Wtf liksom? Vimes skrev väl att hans förmåga var att han kunde grilla som ingen annan. Brynolf himlar med ögonen. Stradh hade ett rymdskepp.
Så att du har förmågan att få folk på gott humör ser jag inte som mer avvikande än att fjodde och bm faktiskt påverkar spelet istället för att bara fotografera en massa, eller ha obegränsad vänlighet.
JO, JO, JO. Att ha förmågan att få folk på gott humör skiljer sig från allt annat. Det är det som utmärker en parasit!!!

Kan folk hänvisa mig till de poster som gjort basse sus. Vill gräva mer på han
Han har skrivit att han är väldigt omtyckt av alla andra, eller något sådant. Det är ju att erkänna helt öppet att man är parasit.

Ja, BM var ju på vippen att hänga Basse. Så om Sidd och BM hade en plan där så var det knappast att ha ihjäl den tredje ulven. Så om BM är röd är Basse garanterat grön.
Jag röstade väl på Basse redan i R1. Minns inte om det var det slutgiltiga valet men jag har varit på honom som en liten igel hela tiden. 😘

Känner att jag går i cirklar här. Nedan från mitt allra första inlägg i detta spel i lördags och jag står kvar vid samma frågor.

"Jag är högkänslig och klarar därför endast mycket små doser av Rick & Morty men har i utbildningssyfte tittat igenom det avsnitt som refereras till. Vill ju inte göra om misstaget från Mortal Combat att vara den enda som aldrig sett kulturfenomenet. (Jag förstod därför inte att min karaktär var från fel säsong).

I alla fall, jag är Erik Andersson.

Nu undrar jag om det är någon som har goda eller dåliga minnen av mig Erik Andersson?

Är det någon som har trevliga minnen av en annan spelare?

Någon som har mindre trevliga minnen av annan spelare?"

Kan någon påminna mig om Octas-förbjudna-ord-gate. Hur kommer det sig att Anthrox överlevde att säga ordet men andra inte gjorde det?
Jag tror att Anthrox vid något tillfälle skrivit att han är immun mot något. Kanske mot det förbjudna ordets makt?

@Sysp, har du inte nämnt att du haft en känsla av en annan spelare? Berättade du vem och vilken känsla?

Bettan-gate. Har vi rett ut hur det kan finnas två Bettan?

Stratten var Rymd-Bettan och han var bybo.

Mr J säger sig vara Bettan Andersson. Detta är högeligen suspekt!
Ska vi starta ett drev mot Mr J?

@Octagonal. Kan du berätta lite mer om varför du lockade folk att uttala ett förbjudet ord.
Du hade ju bara kunnat låta bli. Det måste ha funnits ett skäl.

Jag gav en allmän konsumentupplysning om att inte säga ordet i fråga.

Vad folk blir och inte blir lockade av får de deala med själva😇

Kan någon påminna mig om Octas-förbjudna-ord-gate. Hur kommer det sig att Anthrox överlevde att säga ordet men andra inte gjorde det?
Jag tror att Anthrox vid något tillfälle skrivit att han är immun mot något. Kanske mot det förbjudna ordets makt?
Anth sa ordet på fel språk vill jag minnas. Vimes karaktär kunde ju inte svenska i fluffet, men det hjälpte tydligen inte.

Back