Varulv Rymd-Bettan och Mårten: Total Mårtenkallelse - R2

Vi är alla dumma pajasar, så var inte rädd för att komma med åsikter.

Du, Chrizzy, jag önskar att du delar med dig av ditt roll-PM (utan att citera rakt av förstås). Nu är det bara du och MrJ kvar som inte gjort det.
Ska jag det?, Jag är rädd att ulvarna kan köra uteslutningsmetod för att nu göra sig av med siaren

De hade varit nice att få se vem som siades och dess färg, men just nu känns det lite bortkastat. Sorry brynolf. Detta på grund av att det verkar som att det finns goda som kan bli stämplade som röd av en siare osv. Vet inte om det ger så mycket nu. Eller har jag fel?
Siaren ska kliva fram, och nån gång under rundan berätta vem som siats. Att BM sias som röd må vara hänt, det verkar ju inte som någon annan har den förmågan.

Ska jag det?, Jag är rädd att ulvarna kan köra uteslutningsmetod för att nu göra sig av med siaren
Ja siaren kommer förstås dö ikväll, men vi får ett siar-resultat, plus att vi vet att siaren själv också är grön så vi inte behöver lägga tid på att överväga om just den spelaren ska hängas eller inte.

Det är liksom uppenbart att siaren är en av Mr J och Chris, så lika bra att lägga korten på bordet nu. Annars är risken överhängande att vi inte får ut något alls av siaren heller.

Ja, Sleepy nånting var pappans homoerotiska undermedvetna. Däremot tycker jag inte att han sov nånting, så jag vet inte vad jag tror om Fjoddes påstådda förmåga.

@fjodorsenuba, var du immun mot UTRÖSTNING alltså, inte mord? Jag vill minnas att du uppmuntrade folk att rösta på dig. Varför skulle en bybo vilja att vi slösade röster på någon som är immun?
Uppmuntrande jag verkligen det? Jag sa ju att alla som röstar på mig var ulvar och att de aldrig skulle våga. De gjorde de inte heller... fegisar! ;)

Och jag förmågan var bara utröstning och första rundan. Jag är ju uppenbart inget hot mot ulvarna eftersom jag inte är död eller fått nått fokus.

Det är liksom uppenbart att siaren är en av Mr J och Chris, så lika bra att lägga korten på bordet nu. Annars är risken överhängande att vi inte får ut något alls av siaren heller.

Medhåll. Nu när vi ändå hamnade i massoutning finns det inget skäl för @Christina och @Mr. J att hålla på sina roller.

Sen. Jag har dålig koll på vad som outats, om någon har grepp om vem som claimat vilket namn så ser jag gärna en lista. Tacksåmycket.com

Jo du har rätt i det. Jag är Bettan Andersson och tillhör familjen Andersson. Mitt jobb är att hålla ihop familjen så länge rödvinet i huset inte tar slut.

Förmågan som låses upp kanske är jättestark, så de offrade honom för det. Det är ju trots allt troligtvis minst tre ulvar så lite utrymme för sånt har de ju, om det är värt det.

Vad kan det ha varit för förmåga då? Det HAR ju hänt en massa skumt:

*Biobunker raderades, väktarskapet flyttades och speltråden döptes om.
*Inget mord tycks ha begåtts, men det är osannolikt att det beror på ett lyckat väkt, eftersom båda potentiella väktarna dött.

Jo du har rätt i det. Jag är Bettan Andersson och tillhör familjen Andersson. Mitt jobb är att hålla ihop familjen så länge rödvinet i huset inte tar slut.
WAT, men Stradh var ju redan Bettan. Hade du missat det? Varför reagerade du inte på det?

Röst: @Mr. J

Sen. Jag har dålig koll på vad som outats, om någon har grepp om vem som claimat vilket namn så ser jag gärna en lista. Tacksåmycket.com
Med Mr.Js outning som kom medan jag samlade in resterande får jag det till följande lista:
Anthrox - Snöboll
Basenanji - Konduktören
StradhLestat - Rymd-bettan
Vimes - BBQ-samuraj
Sidd - Lennart Andersson
Sysp - Herr Pruttigbajsbyxa
Christina -
Brynolf - Smilla Andersson
fjodorsenuba - Sömn-Göran
Big Mama - Erik Andersson
Mr. J - Bettan Andersson
BiobunkerVII - Rimligtvis Rickard
Octagonal - Kameradinosaurien

Svårt att tänka annat än att @Christina är Mårten?

Back