Anthrox
Har aldrig förlorat mot Skans Juteskrämorna
Bara @Christina och @Mr. J kvar som inte outat nu va?
Nåt skumt är det i Octa/BB-historien. Men jag ser ingen ulvrationalitet bakom Octas lir, bara underlighet.Jag tror att BB7 blev nattmördad för att octa skulle se ut att ha alibi med sin bullshit.
Ja det där med utröstning å rösta på mig som fjodde ofta kör med verkade passa alldeles för bra för just hamna hos Fjodde; kändes påhittat.Ja, Sleepy nånting var pappans homoerotiska undermedvetna. Däremot tycker jag inte att han sov nånting, så jag vet inte vad jag tror om Fjoddes påstådda förmåga.
@fjodorsenuba, var du immun mot UTRÖSTNING alltså, inte mord? Jag vill minnas att du uppmuntrade folk att rösta på dig. Varför skulle en bybo vilja att vi slösade röster på någon som är immun?
Förmågan som låses upp kanske är jättestark, så de offrade honom för det. Det är ju trots allt troligtvis minst tre ulvar så lite utrymme för sånt har de ju, om det är värt det.Nåt skumt är det i Octa/BB-historien. Men jag ser ingen ulvrationalitet bakom Octas lir, bara underlighet.
Så kan vi ju avgöra att BB7 sannolikt var väktaren Rickard. Det talar i Octas fördel. Jag vill nog gärna tro att Octa talar sanning, men har svårt att bortse från det avsaknade nattmordet.§3d: Den utröstades lagtillhörighet avslöjas i uppstarten av nästkommande runda i form av att deras namn skrivs ut i rött (för parasiter) eller grönt (för familjen Andersson).
För att Erik (Jerry) är största loosern i serien. han är arbetslös, hans barn, fru och svärfar hatar honom.SL skriver i mitt PM: beklagar, du är Erik Andersson. Vet inte varför beklagar.
Det står även att jag kan bli siad som parasit pga att Erik är förvirrad.
Var är livslusten?... Joker?Om detta stämmer måste ni ju rösta ut mig. Varför lever jag?
Det slog mig precis att det i mitt PM står att jag inte pratat in-game. Kan det vara så att det gjort mig immun mot sin grej för att det är karaktären som säger grejen och blir dödad? I så fall borde Vimes också vara immun, för han pratade väl inte med? Vad står det specifikt i förmågan? Nämns det på något sätt vem som ska säga för att det ska gillas?
Det förklarar ju dock inte det avsaknade nattmordet.
Sleepy gary, det är en version av pappan som är parasit i serienNågon i avsnittet kallades sleepy nånting, det var också en av parasiterna. Vill minnas att han lurade pappan i familjen ganska rejält.
Vi är alla dumma pajasar, så var inte rädd för att komma med åsikter.@Sidd verkar vara en skum typ utifrån mina efterforskningar. Med nybörjarens dumdristighet vågar jag lova att en röst på Sidd är en röst för rättvisan.
???Vadå typ? Står det att du tillhör familjen? Det här tycker jag ser väldigt avvikande från vad jag har, och vad jag uppfattat andra har med?
För min del är det inte tolkningsbart att vara med i familjen, det står explicit liksom.
Röst: @Sidd
Det står specifikt Snowball (Non-Speaking Cameo) i wikin. Ska kolla om avsnittet en gång till för att se var, men jag tror kanske inte heller att det är fruktbart att gräva ner sig allt för mycket i karaktärerna. Basses outning är ju som sagt skitskum, men eftersom den återfinns hos SL så är den ju egentligen inte det. Och det betyder ju de facto att Impe har rockat loss ganska rejält på det här med karaktärerna, troligtvis just för att knalla massoutning. Så om en karaktär som inte ens är med i serien är kosher finns det ju ingen anledning direkt att anklaga någon för karaktärsvalet liksom, både parasiter i familjen och karaktärer från andra avsnitt lär ju vara fair game.3. Snowball såg jag inte till heller. Nämns kanske i Wikin men är det så att han bara är med på en tavla kanske?