Rutland Warhammer 40K - Space Lords

Kejsardömet är emot mig! Allt är orättvist! Alla är dumma och jag har inte gjort något alls för att förtjäna något av det här. Ni är alla konspiratörer och lyssnar fortfarande på Jokaero säkert. @RasmusL är förresten dödad och utbytt mot en apa.

Octagrammic Brotherhood skickar 500 soldater i inbördeskrig mot Helvetets hundar (för att hjälpa dem att rensa ut alla Jokaeros i deras byråkrati)
Med tanke på att Jokareos slaktade 100 av våra bröder bara för ett par år sen så finner vi ert agerande extremt underligt. Vad har for er att tro att vi skulle ha några Jokareos i vår byråkrati?

Med tanke på att Jokareos slaktade 100 av våra bröder bara för ett par år sen så finner vi ert agerande extremt underligt. Vad har for er att tro att vi skulle ha några Jokareos i vår byråkrati?
Jag tror inte Octagrammic Brotherhood är helt på kejsarens sida längre, broder.

Jag har tyvärr lagt min order för i år, Men så fort jag kan skall jag mobilisera trupp och komma till undsättning/vedergällning.

Jag tror inte Octagrammic Brotherhood är helt på kejsarens sida längre, broder.

Jag har tyvärr lagt min order för i år, Men så fort jag kan skall jag mobilisera trupp och komma till undsättning/vedergällning.
DETTA ÄR FÖRRÄDERI

Säger han som attackerar sina bröder på en vibe.
Min vibe är att ni alla är förrädare, och det @Leon säger stämmer med den viben. Min intuition och min heder är båda spikraka och järnhårda.

Ni avslöjade er som förrädare redan med ert mantra "vi tar hand om Jokaero-problemet nästa år". Att du lät offra dina egna soldater i din oheliga allians med Emperors Tears gör dig inte oskyldig till det förräderiet, det visar bara hur långt du fallit.

Jag ångrar att jag ens svarade med en fråga. Skulle ha svarat med kejsarens renande eller från början.

Ånger är inget annat än förräderi mot ens eget förflutna.
Vet, Kättare, att om du angriper Helvetets hundar, så angriper du även Vermilliontemplarerna. Om du mot förmodan lyckas överleva hundarnas heta käftar, så kommer du att få erfara templarernas guldkantade hämnd. Du kommer att känna våra förgyllda pansarkängor på dina nackar och stirra in i våra rubinprydda boltermynningar.

För Vermillion Templars förlåter aldrig vad andra dem skylidga äro!

För Vermillion Templars förlåter aldrig vad andra dem skylidga äro!
Nä, vi såg alla hur hårt Vermillion Templars slog tillbaka mot Emperors Tears och Jokaero-konspirationen.

Tomma ord, broder. Tomma ord.

Det är uppenbart att ärkefienden har satt sina klor djupt i sektorn.

Först det fega bakhållet på Astartes ”folly”, sedan xenos som anfaller ifrån skyddet av våra egna bröder, sedan adhumans som säger sig vara något annat för att så förvirring samtidigt som det patetiska ursäkten till Xenos kejsardöme expanderar deras gränser.
Framförallt, Alpha legionärer, i våra egna led!

Detta har den unkna stanken av ”Den store konspiratören”, Lögnens och bedrägeriets fader, Växlaren, Tzeentch själv!

Xenos är lätta att få att dansa likt Marionett dockor. Men Kejsarens utvalda har viljor av stål! Augenterade med koppar, kisel och katodrör!

Nova Keledones svär vid Tronen och Heliga Terra att jaga fram alla Alpha Legionärer, vilka hålor dom än gömmer sig i, och bränna dem i välsignad plasma eld!

Last edited:
Back