Sabba nu inte Demogorgonkorståget!Anfäkta och anamma! Dessa halsstarriga knipsande landkrabbor gör mig vansinnig. Jag börjar fundera på om jag behöver omdirigera mina trupper för att ta hand om både @RasmusL och @Hägerstrand samtidigt!
Är vi fortfarande minst 2000? Jag kan inte hålla räkningen med alla dessa kappvändareSabba nu inte Demogorgonkorståget!
Vi ser hur situationen är när röken från detta år lagt sig och bestämmer sen vad som är bäst.
(Jag tycker att det är något av en winwin att xenoälskarna och det mest korrupta kapitlet i sektorn tar kål på varandra)
Har inte haft möjligheten att följa spelet så nog sen igår (midsommar firande), så jag har inte någon större koll på hur många som skickades. Och jag antog att då 900 trupper försvann att vi inte skulle vara tillräckligt många för att lyckas.Är vi fortfarande minst 2000? Jag kan inte hålla räkningen med alla dessa kappvändare
Vi var 2127 i post 242: http://www.rollspel.nu/threads/rutland-warhammer-40k-space-lords.87801/post-1414177. Så vitt jag kan se står alla fast vid sina tigrar ordets, och @TobiasEkwall har skickat 500. Och ned jag skrev detta kastade @Rymdhamster in 500 till!Har inte haft möjligheten att följa spelet så nog sen igår (midsommar firande), så jag har inte någon större koll på hur många som skickades. Och jag antog att då 900 trupper försvann att vi inte skulle vara tillräckligt många för att lyckas.
Det är en gif från Kung fu panda 2 med texten "He would be defeated by a warrior of black and white ".Jag kan inte se bilden![]()
Är nog bara baksmällan, kamrat.Jag kännet mig fruktansvärt förvirrad. Fantastiskt jobb att skapa riktig fog of war i ett öppet textspel![]()
Jag har tänkt samma sak. Tycker det är en bra lösning.Jag skulle nog föredra ifall det inte var någon direkt fast deadline, utan att God45 bara skriver stopp när rundan tar slut. Vilket gör att det inte går att slänga in en action i sista sekund.
Jag skulle nog föredra ifall det inte var någon direkt fast deadline, utan att God45 bara skriver stopp när rundan tar slut. Vilket gör att det inte går att slänga in en action i sista sekund.