Rutland Warhammer 40K - Space Lords

VÄNTA! VEM ÄR DET JUST NU SOM SER TILL ATT HELVETTES-KÄTTARE KOMMER UNDAN! DET ÄR JU DU!
JAG HAR 400 ANDRA SOLDATER JAG KAN SKICKA TILL VOLGEROTH OM NI ANDRA ÄR BEREDDA ATT DEMONSTRERA ATT NI TAR DETTA PÅ ALLVAR OCH HJÄLPER MIG BRÄNNA UT ONDSKAN SOM @RasmusL DÖLJER

Eftersom ni mina bröder verkar ha nog med soldater för att krossa Kaos, så kommer vi sikta på att genomföra sabotage mot våra Xenos-fiender.

3 Dödspatrull: vi skickar:
Stanisław lv. 3, Gaveł lv. 3, Paveł lv. 3, Wojtek lv.2, Janusz lv.2 för att sabotera Conlink-MU. Vi kan inte låta Tau etablera sig i området!

JAG HAR 400 ANDRA SOLDATER JAG KAN SKICKA TILL VOLGEROTH OM NI ANDRA ÄR BEREDDA ATT DEMONSTRERA ATT NI TAR DETTA PÅ ALLVAR OCH HJÄLPER MIG BRÄNNA UT ONDSKAN SOM @RasmusL DÖLJER
Sa kapitlet med 5 i korruption!

Alltså, jag kan forska i Jakoerogate nästa runda, men jag tycker vi fokuserar på Vorgeroth den här rundan.

I skrivandets stund har vi bara 1000 man.

Om inte minst 2000 trupper är skickade mot Vorgeroth imorgon vid 11:00 så kommer Helvetes hundar att ändra sina planer. Vi är inte villiga att skicka våra bröder mot en garanterad förlust.

Ursäkta bröder, vi har varit upptagna med att inventera våra, öh, kejsarens helga guldhögar.

Nu när vi har avvärjat det främsta hotet (Skattmasen) står vi förfogande för mindre problem såsom en planet full av kaos. Vi kan bistå 350 rymdkårister till korståget mot Vorgeroth, förutsatt att vi gemensamt når 2 000.

Många som lovar mycket men få som väljer att agera mot Vorgeroth och den full skaliga daemonisk invasion som pågår där.

Tja, sänder man inga trupper får man väl sända skatter eller materiell till de som sänder trupper. Det skall väl inte vara så att bara vissa skall offra sig?

Ni blir det för mycket hypotetiskt och "söte bror först" som på rekrytdansen på rymdkåristmässen!

Vermillion Templars skickar 350 stridsbröder. Bekräftat. Det är 2/3 av vår nuvarande styrka.

Vem mer ställer upp på den nivån?

@TobiasEkwall har erbjudit 400-500 om vi är tillräckligt många
@Leon Har också sagt sig kunna erbjuda 350
@Hägerstrand erbjöd 400 i utbyte mot hjälp att anfalla @RasmusL

Potentiellt 2475-2575 om jag skulle hjälpa @Hägerstrand eller räknar jag fel?
De smutsig Xenos som genom en oprovocerad attack rånat imperiet på 100 stridsbröder har mer än väl märkt sig själva för utrotning!
Om Emperor's Tears ställer sig i vägen för kejsarens vrede så skall även deras Gene seed märkas för utrotning och deras order suddas ifrån Imperiets historieböcker, planeten Normals befolkning "put to the chain sword" och jorden saltas med Natron lut.

Men eftersom ärkefienden är vid horisonten så måste vi flytta vårt fokus, men vi glömmer ej. Samröre med Xenos går ej obestraffat.

"Fear The Alien. Hate The Alien. Kill The Alien."​

Last edited:
Det är rimligt, men jag kan bara göra en sak i taget, så idag anfaller jag volgeroth. Jag hoppas du ansluter.

Val! Krig! Sänder 500 spacemarines till volgeroth

Tja, sänder man inga trupper får man väl sända skatter eller materiell till de som sänder trupper. Det skall väl inte vara så att bara vissa skall offra sig?
Du pratar om dig själv nu? För visst sänder du inga trupper?

Nåja, om alla xenokramare vill vänta till nästa år med att ta tag i Jokaeroproblemet så bränner vi den där kaosplaneten i år.

Ändrad order:
Krig, 500 soldater till Volgeroth

Du pratar om dig själv nu? För visst sänder du inga trupper?

Nåja, om alla xenokramare vill vänta till nästa år med att ta tag i Jokaeroproblemet så bränner vi den där kaosplaneten i år.

Ändrad order:
Krig, 500 soldater till Volgeroth
har till kl 12 imorgon på mig att bestämma.

Nog kan det hända att jag skickar trupper, men det är väl dags att vi styr upp detta lite?

Back