Okänt ursprung är också inte så ovanligt.Jag kunde inte bestämma mig! Och vet för lite om 40k-fluff dessutom.
Okänt ursprung är också inte så ovanligt.Jag kunde inte bestämma mig! Och vet för lite om 40k-fluff dessutom.
Jag kunde inte bestämma mig! Och vet för lite om 40k-fluff dessutom.
I framtidens grymma mörker är mycket ... mystiskt. Som varför alla bara slåss i L-formade ruiner hela tiden.Okänt ursprung är också inte så ovanligt.
Nåja, det finns även T-formade ruinerI framtidens grymma mörker är mycket ... mystiskt. Som varför alla bara slåss i L-formade ruiner hela tiden.
1: Iron Archivists
2: De är krigshistoriker och forskare, som (om de kan undvika det) inte agerar utan att först konsultera gamla krigshistoriker, taktiska manualer och underrättelserapporter om sina fiender. Samlar också alla texter om sådant som de kan få tag på, ibland med våld, för att låsa in i sitt enorma, kärnvapensäkra arkiv och bibliotek, sist en lånekortsansökan för en utböling godkändes var M.36.
3: Hur är deras rustningar målade? Ljusblå med orangea axelklaffar och hjälmar. Första kompaniet är orange.
4: Vilken är deras symbol? En uppslagen bok omgiven av en iron halo.
5: Vilken legion härstammar de från? Vet de eller är det okänt? Genfrö: REDACTED, inget att se här, cirkulera, vi har absolut inte celler under vårt kärnvapensäkra bibliotek.
View attachment 31174
Får man donera space marines till andra chapters, skapa nya chapters eller skicka dem till death watch?(Minimal spoiler. Det kommer snabbt bli ett PROBLEM om man bryter mot Codex Astartes och har mer än 1000 Space Marines någon längre period)
Om man är på korståg så får man ha fler än 1000 o om man just ha lämnat ett sådant så är det inte ovanligt att ett kapitel är mer än 1000 stark.Men han har ju absolut inte 1400 spacemarines i ett chapter. De där andra 400 tillhör ju..uh.uh....Iron Chroniclers. Ett chapter som råkar ha samma doktrin, färger, hemmaplanet..men är absolut ett distinkt chapter.
host*Genesis Chapter*host
Får man donera space marines till andra chapters, skapa nya chapters eller skicka dem till death watch?