Hägerstrand
Glädjen tyvärr slut, välj något annat
High five, Hjullpinn! Och kniv i pungen på're!High five, Grums!
Fängelsehåla val 2: Mörda Hjullpinn
Arenaval: 2% (I'm just a little guy)
High five, Hjullpinn! Och kniv i pungen på're!High five, Grums!
För det första är jag inte ett "alvspöke". Jag är Galfjondriel Silverpil. Försök hålla en lägstanivå på terminologin.Bra. Alvspöken ger tur.
Levande alver ger otur. Döda alver ger tur. Och visdom.
Dela med dig av din visdom, alvspöke!
För det första är jag inte ett "alvspöke". Jag är Galfjondriel Silverpil. Försök hålla en lägstanivå på terminologin.
Men eftersom du frågar:
Om du någonsin finner dig själv instängd med människor, lämna omedelbart platsen.
O Alvspöke, berätta mer!
*luktar i en ny spektral näsduk*P.S. du dödades av en rumpnisse, visa Alvspöke. Men det visste du ju redan. I din visdom.
HUR visste du ALLT! VIIISDOM! TUSENÅRIG VISDOM!Du verkar fundera mycket på döden, säg min behårade best, vad har din schaman lovat dig? 72 oskulder? Ett land som flödar av mjölk och honung? Evigt krig och allt fläsk du orkar äta? Återfödas som en jak?
Åttiotusen år faktiskt, men jag förstår att allt över tre bara blir "många".HUR visste du ALLT! VIIISDOM! TUSENÅRIG VISDOM!
Galfjondriel behöver inte ens fundera utan svarar i ett enda andetag.Oh du vise Galfjondriel Silfverpiil, ge en enkel gycklare insikter av dina lärdomar:
- “Vilket misstag upprepar dödliga gång på gång, trots att svaret alltid funnits framför dem?”
- “Vilken fiende borde jag frukta minst – och vilken borde jag frukta mest?”
“Vilket namn har glömts bort, men borde aldrig uttalas igen?”
- “Är det ödet eller högmodet som har flest offer?”
- “Vilken sanning är så obekväm att även de odödliga undviker att tala om den?”
BUU FUSK HJÄLP MIG TROLLKARLEN!Nej Grums! Fy! Elak rumpnisse!
Torkel stampar det stygga oknyttet till döds.
Fängelsehåla: 2, mörda Grums!
Arena: 0%
Dumt att ta risker, det är en HYDRA som härjar runt där nere! Torkel käkar popcorn och njuter av fighten från behörigt avstånd.
Jag hade gärna hjälpt om jag inte redan bestämt att riskera mitt liv mot hydran. Men oroa dig inte, om vi båda dör så återföds vi som jakar i ett land med floder av mjölk och honung.Den som hjälper till och skyddar Grums kommer få en hemlig skatt! Skydda Grums och så mördar vi dum-Torkel imorgon med kniv rätt i pungen!
Ingen kommer lita på dig mer i det här spelet för alla vet att du är mördare och inte vän med rumpnissar, jävla tjock-TorkelNej Grums! Fy! Elak rumpnisse!
Torkel stampar det stygga oknyttet till döds.
Fängelsehåla: 2, mörda Grums!
Arena: 0%
Dumt att ta risker, det är en HYDRA som härjar runt där nere! Torkel käkar popcorn och njuter av fighten från behörigt avstånd.
JAKAR ÄTER FÖR HELVETE INTE HONUNG OCH DE KAN GÖRA SIN EGEN MJÖLK JU DIN DUMMA DUMMA STORA DUMMA IDIOTJag hade gärna hjälpt om jag inte redan bestämt att riskera mitt liv mot hydran. Men oroa dig inte, om vi båda dör så återföds vi som jakar i ett land med floder av mjölk och honung.
BUU FUSK HJÄLP MIG TROLLKARLEN!
Den som hjälper till och skyddar Grums kommer få en hemlig skatt! Skydda Grums och så mördar vi dum-Torkel imorgon med kniv rätt i pungen!
@Rymdhamster JAG SWISHAR DIG 59 KRONOR IRL OM DU SKYDDAR MIG (ÄR DET VAD EN ÖL KOSTAR PÅ KROGEN? JAG DRICKER INTE ÖL) NO JOKE PAY2WIN MICROTRANSACTIONS FTW(Bara @Rymdhamster som inte handlat. Så du får försöka förhandla med Antedemortius om du vill leva)
MEN I SÅ FALL KAN DU JU SWISHA HONOM FÖR ATT RÄDDA DIG ISTÄLLET, DUM-HJULLPINN! ÄR DU TAPPAD BAKOM EN GÅS ELLER?@Rymdhamster JAG SWISHAR DIG 99 KR OM DU INTE RÄDDAR HÄGERSTRAND!