Nekromanti Romantik bland nördar

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Hahaha

Skitbra.

Det var just för att förhindra sånt där som jag inte planerade en massa i onödan :gremlaugh:
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
tänkte du fria på black and brown? usch.

De korvar jag åt på dantes grillfest var nog de dåliga sojakorvarna... :gremfrown:

Bilder? Det går att få mot rätt betalning :gremgrin:
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"tänkte du fria på black and brown? usch."

Du berättade om hur du och Madde träffades på Black and Brown. Alltså, när vi ölade där, inte hur du och Madde... du hajjar. Eller kanske inte träffades, men det involverade ett huvud i ett knä, en säng och tre biljakter. Okej, jag ljuger om biljakten.

"Bilder? Det går att få mot rätt betalning"

Okej, men kan du photoshoppa bort dig ur bilderna bara? Och kanske lägga in Camilla istället? :gremlaugh:

Öh, nä.. nu lägger vi ner bildspåret va, innan Niklas blir helt till sig.


Storuggla, sausage of soy
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,927
Location
Sandukar
Re: Nätcasanovan

Jag är rätt blyg när jag inte känner personer och har svårt att inleda konversationer. Däremot släpper den spärren på nätet. Jag var tidigt ute med att ragga på Internet, började -95. Det roliga med det är att man inte hade någon aning om var flickorna bodde och det var oftast jag som åkte till dem för att ... träffas. Så under perioden 95-99 lärde jag mig mycket av Sveriges geografi och körde massor av mil kors och tvärs.

Från Malmö till Västerås. Underligt nog aldrig norr om Stockholm. Det var spännande tider. Jag tror till och med CJ Ström pikade mig genom att sätta epitetet "Nätcasanovan" i en tidig Eon-modul på mig.

Men sedan dess sitter det i. En känsla av jakt som är stark. Men eftersom jag är tokmonogam och trogen som en älskad hund ligger det nedstoppat i en låda någonstans - tvåsamhet med någon man känner djupt och som har sett ens egna värsta stunder och fortfarande vill vara tillsammans med en slår det mesta av tillfälliga kickar som casual sex innebär. Även om det var kul. =)
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Creepy??! Nä, nu får du utveckla det."

Utveckla? Okej, jag tyckte det verkade lite creepy med "hon var den ende som jag misslyckades med att förföra inom 24h från att fysiskt ha träffats" tillsammans med "varpå jag kontrade, helt förvånande för alla, inklusive mig själv, "Håll käften och acceptera!"" .
Combon av en person som påstår att han förför alla inom 24 timmar och sedan "Håll käften och acceptera!" verkade creepy. Men det är ju för att jag raderade bort allt som stog däremellan och läst ditt inlägg som fan läste Bibeln. Så jag vet inte hur du vill ha det utvecklat, vill du ha ett flowchart? :gremwink:
Nu säger jag inte att du är creepy, bara att man kunde tolka det så. Om man var full i fan.


Storuggla, krysslådan genom fönstret
 
Top