Nekromanti Rollspel och fokus

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Re: OT: Utveckling

Öh, sluta nitpicka David! Du har förvisso rätt, men det är ju ganska ovidkommande i den här diskussionen. Om jag var Rising hade du fått minst tusen minuspoäng nu .
Jag nitpickar inte. Jag pekar på ekonomiska stimuli som gör att utvecklingen av nydanande kultur faktiskt fortgår här och nu. Det är synd att det är så lite pengar av detta som trillar ned bland faktiska spelskapare för att skapa nydanande samhällelig kultur som bryter ny mark.

Starta upp en förening, skriv ihop en djärv projektplan, verksamhetsplan och samla ihop duktigt, kunnigt och kreativt folk till föreningen. Gör er röst hörd, sprid ordet, ta kontakt med myndighetsfolk och media. Besök skolor, arbeta uppsökande mot de som faktiskt har inflytande i kultursfären där ni bor och i landet.

Jag vet att det går. Jag är del i projekt som gjort precis detta, om än inte inom rollspelandet. Kom igen, bevisa att det går!

Och som fotnot kan tilläggas att jag kunde inte bry mig mindre om jag så fick oändliga minuspoäng av Rising, dig eller någon annan. BoOya på dig.
 

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Asså, så jävla OT!

Jaja det skulle väl vara skitbra men fan asså. OT. Jag tyckte bara att det blev lite väl mycket när man börjar OT:a i OT-deltråden.
 
Top