Nekromanti Ripperdoc

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
»Håller mer, det är du och några till som brusar upp över ingenting,
Poff så kommer ni in och ska debatera det och vara "partiska och krigiska" så min fråga är vem gör saken så stor, personligen trodde jag det var om mig och ripperdoc men tydligen inte!«


Men varför i helskotta lade du upp den här tråden på ett offentligt forum där både Peter, Paul och Mary kan läsa och kommentera om du inte ville att folk skulle diskutera i den?

»Så om du vill vara MER mogen eller kanske rentutav en moderator som du borde bete dig som så kanske det vore lämpligare att inte bryta in i en diskussion du inte förstår dig på!«

Ohh! En förolämpning av min mognad och intelligens. Jag är tillintetgjord! Hur ska jag någonsin kunna visa mig på forumet igen?

Jeez …

Vad är det jag inte förstår? Att du känner dig orättvist behandlad och vill belysa det faktum att RipperDoc varit dum mot dig så att du ska få sympati och martyrpoäng?
 

Dracohoribilis

Warrior
Joined
14 Jun 2005
Messages
243
Location
Stockholm "Täby"
oooh kastar fortfarande sand, antar att fredspipan inte gick hem, men om vi ska kasta sand på varandra kan vi göra det på PM eftersom vår gode admin ville inte se sådant, du kanske inte kan svenska så bra och därav inte förstod vad han menar så härmed ger jag dig en tillsägelse och forstätter du komemr du få en varning!!
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,522
Location
Helsingborg
Osanningar och löften [OT]

"Eftersom jag inte kunde se det Pm och därför inte kunde agera efter det, eller att jag har ett svar på att du ljuger från ripperdoc själv... så kommentera det då?"
Det där är ditt påhitt.. Det är lika bisarrt att försöka motbevisa det som att försöka motbevisa de som hittat på kristendomen..

Det är lustigt.. Jag kom med fakta och du motargumenterade med påhitt?

Jag frågar mig igen.. Hur ska vi kunna ta dig för dina ord?

"läs ovanstående ' DETTA är som sagt mellan mig och Ripperdoc' och hur du nu än trillade in så kan du väl trilla ut som en duktig pojke, "
1. Om det är mellan dig och Ripperdoc så varför tog du det inte via PM istället för att posta det på forumet?

2. Du postade detta på ett öppet diskussionsforum där folk diskuterar.. Alla är inbjudna..

3. Jag, liksom Fogge, tyckte vi kunde gå in som opartiska och kanske ge andra vinklar..

Där har du min anledning till varför jag trillade in.. Du postade något (Punkt 1) på ett allmän plats (Punkt 2) som jag ansåg mig kunna tillföra något till (Punkt 3).. Eftersom du postade, trodde jag att du ville ha svar, oavsett person.. Så brukar det gå till i andra trådar.. Ber om ursäkt om så inte var fallet, men du var faktiskt inte så tydlig..

En till sak undrar jag..

"...jag tycker min tid är mer värd än ditt liv /.../ när du mognat eller uppnått något /.../ varav din själv förmodligen aldrig kommer uppnå utan att dö ut /.../ min tid är värd mer än vad du någonsin kan ge mig eller någonsin kan bira med för någon eller något"
Varför går du till personangrepp när jag svarar på ditt inlägg? Har du en tanke på att detta faktiskt kan såra folk?

Själv har jag inte så mycket till övers till folk som kallar andra omogna.. Det påminner om beteendet som tjejerna i klassen i 8:an hade när jag var yngre och de var ändå inga som jag högaktade.. Så dina kommentarer rinner av mig.. Men var försiktig, för någon gång kan dina hastiga ord skada någon..

Tydligen vill du inte svara på detta inlägg.. Bra, för vi kommer nog ändå inte komma någonvart..

/Han som inte heller förstår varför elion blev så defensiv

PS. Du har fortfarande inte svarat på frågorna i mitt andra inlägg.. DS.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Och... dar gjorde Elion bort sig fullstandigt (tja, kanske lite tidigare till och med).

Snacka om att inte bara tappa ansiktet, utan att slita av sig det och kasta det sa langt ogat nar.

Moderatorbashing ar verkligen det pinsammaste det har forumet har att erbjuda. Synd att elion skulle haka pa trenden av sadana skribenter (caligula, silversurfaren, funkus mfl.)

Ursakta avsakanden av prickar och ringar.

- Vulf
 

Dracohoribilis

Warrior
Joined
14 Jun 2005
Messages
243
Location
Stockholm "Täby"
eeh ursäkta, du får nog utveckla ditt inlägg lite??
nästan som att säga ägg... och sedan inte nämna att det skulle i smeten till sockerkakan

tyvärr måste jag säga Vulf du som e så cool att jag inte tycker jag har fel och du kan inte påverka det genom att lägga in skumma inlägg som detta.

caligula, silversurfaren, funkus mfl = Heroes fu--ing Heroes förmodligen kickade för sin intelligens som är det värsta en Vulf aktig moderator vet då de inte får vara smartast längre!

BOOOM där för Vulf ner i den äckliga lilla hålan han kröp upp ur och slutligen hamnade i efter många öl och några gråtandes nätetr senare eftersom snoppen var för liten och den ända flickan han fick ta på var gamle greta i sjunde klass!
 

Olle Linge

Snigel
Joined
23 Oct 2003
Messages
2,882
Location
北極東邊
...och där kom brandkåren

Det gick ju riktigt smidigt det här, eller vad säger ni? Det finns ingen som helst anledning att läsare ska behöva stå ut med sandlådskrig av det här formatet. Sånt här vill vi inte se på forumet. Adjö.
 
Top