Brynolf
Ständigt DTF
@Basenanji står det att du är bybo, men inget om att du hör till familjen Andersson?
Har du några minnen eller åsikter om någon? Du hade tydligen bott hos Anderssons rätt länge?Jag hör till familjen Andersson!
Hur ska vi reda ut saker om vi inte outar?tills vi rett ut det här
Yes, Lex Smoke.Stradhs Rymd-Bettan-claim sticker ut nu när fler har outat.
Såhär: vissa bybor tillhör familjen Andersson/Smith i linje med avsnittet, vissa bybor har parasitkaraktärer men tillhör ändå familjen (jag är rädd att vi är värvningabara eller något sådant), ulvarna är rimligtvis parasit-karaktärer.
Stradh är tidig med att claima, han claimar en icke-parasit, men en icke-parasit som INTE är med i avsnittet.
Finns ett tydligt case för att det är en ulv-lögn.
Well, jag är Snöboll, familjens hund.Hur ska vi reda ut saker om vi inte outar?
Kör ba kör
Ja det är tytdligt med tillhörighetStår det tydligt fraktionstillhörighet i era PM?
Typ:
”Du är bybo och med i familjen Andersson”?
Yes, Lex Smoke.
Men varifrån kommer konduktören då?
Det står INGENTING om bybo etc.@Basenanji står det att du är bybo, men inget om att du hör till familjen Andersson?
Men är det inte då jättekonstigt att hitta på andra karaktärer liksom? Det finns ju att tillgå. Jag fattar inte.Länge sedan jag såg avsnittet, men jag tror inte vi kan luta oss mot wikin helt. Parasit-karaktärerna är MÅNGA fler än de som nämns som namngivna i wiki-sidan om avsnittet.
Jag tar tydligen bilder. Jag oroar mig över att bli utpekad som parasit då jag inte är biologiskt släkt med däggdjuren även fast jag levt med familjen många år.Har du några minnen eller åsikter om någon? Du hade tydligen bott hos Anderssons rätt länge?
Samma här!Det står INGENTING om bybo etc.
Det står att jag hör till familjen Andersson.
Men då hör du ju till familjen och är byboDet står INGENTING om bybo etc.
Det står att jag hör till familjen Andersson.