Brynolf
Ständigt DTF
Jag är lika korkad, jag brukar bada utan badbyxor.Är jag så korkad
Jag är lika korkad, jag brukar bada utan badbyxor.Är jag så korkad
Är det det då, nu när saker börjar kristallisera sig lite? Vi verkar ju ha parasiter som är bybor, karaktärer från andra avsnitt, karaktärer som inte ens är med i serien alls osv, så det känns väl mindre och mindre som att karaktärsgrejen är jättemycket att haka upp sig på. Är liksom inte Basses karaktär som inte ens finns med mer suspekt än Stradhs karaktär som finns med, men inte i avsnittet?eftersom Rymd-Bettan är ett svagt claim,
Det verkar ju väldigt dumt att vadjacen utröstning om det nu finns regelrätta parasiter (ulvar) som sitter i en ulvchatt som du inte verkar tillhöra. Är det inte bättre att jaga traditionell ulv (parasit) istället för att kasta sig på svärdet? Inte mycket till ulvspel om ingen av ulvarna vet att de är ulvar?Jag skulle verkligen vilja att vi röstade ut mig bara för att kunna verifiera min tes: vi har parasiter som inte förstår att de är parasiter.
Just det, det var en sak jag tänkt på hela förmiddagen, men glömde bort när jag gick och stod i kö till vallokalen. Det är ett par spelare som lågflyger väldigt mycket nu medan vi förvirrat slåss med varandra i knäckformen som är karaktärer. Tycker det börjar bli mer och mer uppenbart att karaktärerna är all over the place, så att ligga lågt just nu känns som en stark ulvstrategi. För vi kommer ju ha kvar viss animositet mot varandra från den här diskussionen liksom. Tycker vi ska pressa BB7 och Fjodde till att bli aktivare och få gröna sig själva.Var är @BiobunkerVII ?
Jag skulle verkligen vilja att vi röstade ut mig bara för att kunna verifiera min tes: vi har parasiter som inte förstår att de är parasiter.
Varför kan inte Rymd Bettan vara med? Vad har jag missat?Min slagning säger samma: Rymdbettan ska inte vara med i detta avsnitt.
Har Stratten hittat på fel eller har SL free basat?