Varulv Rickard och Mårten: Total Mårtenkallelse - R1

…sista inlägget nu på en stund men för mig så framstår det här som ett spel där vi inte vet vem som är med på vilket lag.

Min roll Konduktören är dock mycket misstänkt: finns inte med i familjen Andersson, är ständigt glad och sprider glädje omkring sig. Ingen tydlig information om att den rollen är en bybo.

Tycker vi röstar ut mig faktiskt!

RÖST: @Basenanji

Med tanke på spelarantalet och fluffet bör flera bybor vara parasiter fluffmässigt, det är det jag farit efter angående att ulvarna kan tagga eller värva spelare
Nej, som jag redan sagt så finns det 9 potentiella goda karaktärer som ingen av dem är en parasit. Sen outade Basse precis en karaktär som inte finns med i det officiella materialet alls.

Alien Parasites
Uncle Steve
Cousin Nicky
Mr. Beauregard
Frankenstein
Sleepy Gary
Photography Raptor
Pencilvester
Tinkles
Hamurai
Amish Cyborg
Reverse Giraffe
Ghost in a Jar
Baby Wizard
Mrs. Refrigerator
Duck with Muscles

Av alla karaktärer som Impe nämnt finns en del med på ovanstående lista, men en del gör det inte. Känns mycket rimligare då att anta att bybor fått tveksamma roller som inte är uttalade parasiter. Till skillnad från Octa.

…sista inlägget nu på en stund men för mig så framstår det här som ett spel där vi inte vet vem som är med på vilket lag.

Min roll Konduktören är dock mycket misstänkt: finns inte med i familjen Andersson, är ständigt glad och sprider glädje omkring sig. Ingen tydlig information om att den rollen är en bybo.

Står det inte ens att du är med i familjen Andersson?

Konduktören finns i varje fall med i startinlägget, så är väl rimligt att den rollen finns med i spelet.

This stämmer icke:

Major Characters
Rick Sanchez
Morty Smith
Jerry Smith
Beth Smith
Mr. Poopybutthole
Summer Smith

Minor Characters
Mr. Sneezy
Snowball (Non-Speaking Cameo)

Mentioned
Grace

Enligt wikin så är dessa karaktärer de ickeparasiter som figurerar i avsnittet som går att använda. Det är 9. På 13 spelare skulle det ge 9–4 i ratio, fullt möjligt spelupplägg.
Så att ha med karaktären rymd-bettan börjar i mitt tycke kännas mer och mer sus.
@Vimes

Fan hopplöst att inte hamna i massoutning. Vinner ulvarna på det kommer jag vara jävligt sur i eftersnacket.

Jag har en parasit-roll men "hör till familjen Andersson". Så både Octas och Basses claims mejkar sense för mig.

Vad fan..?

Bs, hela grejen med avsnittet är att de "goda" karaktärerna är 6, och skämtet är att Poopybutthole visar sig inte vara parasit.
Aha, men vi är ju sju nu? Also, jag räknas som medlem i familjen men är inte en av de sex.

Fan hopplöst att inte hamna i massoutning. Vinner ulvarna på det kommer jag vara jävligt sur i eftersnacket.

Jag har en parasit-roll men "hör till familjen Andersson". Så både Octas och Basses claims mejkar sense för mig.
Men va fan

Så om jag förstått det hela rätt:
BM är en familjekaraktär som är medlem i familjen
Stradh är en familjekaraktär som är medlem i familjen men som inte är med i avsnittet
Octa är en parasitkaraktär (oklart medlemskap i familjen?)
Basse är en karaktär som inte finns i avsnittet, inte är en uttalad parasit och som inte är med i familjen
Vimes är en parasitkaraktär som ÄR med i familjen

Vi kanske ska ta ett steg tillbaka och lämna Impes performance art, för det här med karaktärer börjar nog kännas som en återvändsgränd. Om inte ulvarna är typ Octa, Basse och Vimes som försöker ljuga sig igenom det här på bred front (unlikely).

För det enda vi gör nu ör nog att hjälpa ulvarna att hitta till Rickard och Mårten, de karaktärer som faktiskt verkar spela roll

Men va fan

Så om jag förstått det hela rätt:
BM är en familjekaraktär som är medlem i familjen
Stradh är en familjekaraktär som är medlem i familjen men som inte är med i avsnittet
Octa är en parasitkaraktär (oklart medlemskap i familjen?)
Basse är en karaktär som inte finns i avsnittet, inte är en uttalad parasit och som inte är med i familjen
Vimes är en parasitkaraktär som ÄR med i familjen

Vi kanske ska ta ett steg tillbaka och lämna Impes performance art, för det här med karaktärer börjar nog kännas som en återvändsgränd. Om inte ulvarna är typ Octa, Basse och Vimes som försöker ljuga sig igenom det här på bred front (unlikely).
Såg nu att Octa också är medlem i familjen.

Så bara Basse som inte är med i familjen då?

För det enda vi gör nu ör nog att hjälpa ulvarna att hitta till Rickard och Mårten, de karaktärer som faktiskt verkar spela roll
Men de spelar lika stor roll gröna som dolda. Så vi kan lika gärna reda ut hela roll-historien här och nu.

Jag är Smilla Andersson. Troligen Mårtens bitchiga storasyster.

Ska vi ha handuppräckning om vilka som tillhör familjen ?
Fast varför skulle Basse ens erkänna det om han var ulv? Det är ju bara superrandom?

Back