fjodorsenuba
Krigarpoet
Röst: @StradhLestat
Bara ulvarna får prata utanför spel!
Vi pratar inte om spelert! Man får prata utanför spelet.Röst: @StradhLestat
Några snabba (innan jag ska ut och göra hypermaskulina saker på gården som att veva med motorsåg och meka med maskiner):
Ska jag säga till min fru när hon tjatarRöst: @StradhLestat
Röst: @BasenanjiSp här tänker jag just nu:
1. Allt talar för ett vaniljigt upplägg men med någon/några specialroller.
2. Tror på nio bybor och tre ulvar.
3. Fluffet har (nog) någon sorts betydelse.
4. Vi vinner på klassiskt varulvsspel genom att misstänka, dreva och rösta på folk.
RÖST: @Brynolf
Vad tror du?
Classic basseRöst: @Basenanji
för han kan inte räkna - det är 13 spelar och han drar 9 anderssons och 3 parasiter ur röven
Som det här, Jag fattar inget av det här (visst stress, och dålig påläsnkng kan inverka), kan du förklara något tydligare?Jag har fått bekräftat från SL att min tolkning stämmer. Om ni skriver ett begrepp (som jag av upphovsrättsliga skäl inte kan skriva) så åker ni ut med huvudet före.
Begreppet är kopplat till vad våra ondingar kan kallas i serien.
Nog kan man prata annat irl. MEN vi ska inte skicka skärmdumpar för att bevisa saker. Spelet handlar om att försöka övertyga varandra i skrift. Tack!Och kanske väckte det intresse hos någon till i den gruppen
View attachment 32893
Tusan, slarvigt. Vad är rimligt på tretton deltagare då? Det vanligaste är väl 4:1-ratio, så ett spel med tre ulvar och tio bybor är väl förmodligen rimligt.Röst: @Basenanji
för han kan inte räkna - det är 13 spelar och han drar 9 anderssons och 3 parasiter ur röven
Titta vad det står i min profil!Röst: @Basenanji
Om du skriver en specifik sak dödar Impetigo dig pga upphovsrättsliga skäl. Övriga spelare får veta ditt namn och lagtillhörighet i starten på nästa runda.Som det här, Jag fattar inget av det här (visst stress, och dålig påläsnkng kan inverka), kan du förklara något tydligare?
Ah, det skulle kunna vara en mekanism för att stoppa massoutning?Att spekulera i vad ulvarna heter exakt enligt den lore som finns är inget jag rekommenderar.