Varulv Rickard och Mårten: Total Mårtenkallelse - R1

Jag har fått bekräftat från SL att min tolkning stämmer. Om ni skriver ett begrepp (som jag av upphovsrättsliga skäl inte kan skriva) så åker ni ut med huvudet före.

Begreppet är kopplat till vad våra ondingar kan kallas i serien.

Vad handlar det här om? Om jag skriver "memberberries" så autodör jag av SL? Låter som en jättekonstig mekanik, och det finns inga sådana indikationer i mitt PM.

Varför varnar du ondingarna? Hade det inte varit bra då om de lockats att uttala det som du tänker skulle avslöja dem?
Jag tänker att det finns fler bybor än ulvar så sannolikheten är större att en bybo skulle råka sig det. Jag varnar byborna. Ulvarna brukar generellt ha ett informationsövertag.

Har du samma information som bybo? Isåfall är det ju en fuck up av mig att droppa om alla bybor känner till detta. Annars bra för byn att känna till.

Vad handlar det här om? Om jag skriver "memberberries" så autodör jag av SL? Låter som en jättekonstig mekanik, och det finns inga sådana indikationer i mitt PM.
Jajamen så är det. Vilken chock om Impetiog inte skriver exakt samma i allas pm...🤯

ok vi tar det här en sista gång.
1 Om alla ska outa sitt namn så måste ju väktaren och siaren ljuga eller också avslöjar vi powerrollerna.
2 Genom att droppa att du heter Erik Andersson (och att Stratten heter Rymd-Bettan) har ni ju dessutom gjort det lättare för ulvarna att plocka ut powerrollerna, två färre bybor att plocka powerrollerna bland.

jag har aldrig sagt att du outat powerroll vill jag förtydliga
Då förstår jag. Jag borde bara sagt Andersson och inte mer än så.

Jag har inte sagt min roll. Bara annan info om spelmekaniken. Varför så stressad?
jag är inte ett dugg stressad, har heller inte sagt att du sagt nåt om din roll
Det enda jag har diskuterat är huruvida det är en grejt grej att vi outar namn

Jag tänker att det finns fler bybor än ulvar så sannolikheten är större att en bybo skulle råka sig det. Jag varnar byborna. Ulvarna brukar generellt ha ett informationsövertag.

Har du samma information som bybo? Isåfall är det ju en fuck up av mig att droppa om alla bybor känner till detta. Annars bra för byn att känna till.
Jag vet inte vad du menar så jag har nog inte fått samma info som du.

Finns det något sätt du kan fråga på vars svar kan avslöja om vi andra är goda eller onda?

Hello fellow kidz! How you doing? På innebandycup och har dålig täckning. Är för outning mest för att jag inte har nått vettigt att outa xD

Jag drogs med... .men först ut var BM...som i praktiken outade sin faktiska powerroll.... Eller bluffade för att dra igång ngn typ "duell"...
Men eftersom väktaren aldrig ska outa sig, så kanske detta är vinmugg deluxe? BM låtsas att honm missat att det stod i klartext att Rixkard var väktare. Den äkta väktaren kommer ju troligen inte outa sig nu för att "duellera" med BM.... Då har ju BM "grönat" sig utan att vara grön....
Eller så har hon bara klantat till sig rejält och outat omedvetet för att hon inte hade koll på reglerna i start posten.

Jag är osäker på vilket....
Lite osäker på fluff å namn här nu men i min notering så skrev BM Erik A och du tjatar om Rickard???

Har nu tittat igenom Pilotavsnittet S1:E1 Som sagt så har jag grin-gubbe-glajjorna på: redigt barnslig anus-humor å då ska ni veta att jag gillar tex South Park å Family Guy…men jag får ge det ett gäng avsnitt till så kanske man kommer in i det.
Hund-hundägar skämtet fnissade jag åt å nu vet jag iaf vilka Rick å Morty är.

Hej fullt med att-göra idag. Tillsvidare vill jag gärna se att vi undviker att outa.
Definiera outa. Vad får skrivas och vad får inte skrivas?

Trist om ingen skriver något alls och den som gör det får smäll på fingrarna.

Lite osäker på fluff å namn här nu men i min notering så skrev BM Erik A och du tjatar om Rickard???

Har nu tittat igenom Pilotavsnittet S1:E1 Som sagt så har jag grin-gubbe-glajjorna på: redigt barnslig anus-humor å då ska ni veta att jag gillar tex South Park å Family Guy…men jag får ge det ett gäng avsnitt till så kanske man kommer in i det.
Det räcker med ett specifikt avsnitt, tror jag.

Sticker in här:

Kul med många nya och obekanta! @Christina och @Mr. J ser fram emot era tankar!

Sedan: outa inget tack.

Har inte hunnit kolla på serien men vet någon exalt vilken serie/avsnitt som avses?

Röst: @Sidd

In i matchen, har du någon info som är bra för byn att känna till?
Försöker spolingen fiska i grumliga vatten?😇
Jag kan dock avslöja en grej som kan vara bra för byn att veta: startpostens avslöjande om att andra förmågor ”kan” vara i spel: stämmer.
Ser ingen anledning till att hålla på den infon då jag anar att det kan bli ett rätt rörigt lir detta.

Hur många ulvar kan vi tänka oss är i spel?
13 deltagare tot.
3 ulvar kanske.
För inte fasiken är de fler eller?
2 verkar för lite eller så har vi nån special-mekanik med dtf eller nåt konstigt skit?

Och jag skrev senare att jag hade fel,,,,, Mindes fel helt enkelt

Back