Nekromanti Revolution och tandagnisslan! ANMÄLAN

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Så, hur blire? Jagar min andra kompis lite iaf, men nån mer borde kanske jaga lite :p xyas, landes, hellzon osv?

Edit: Jag kommer ju köra mästerskapet men kan spela det här också, kommer ha 36 timmars rundor och vet inte än när det startar så kan lika gärna bli i juni.. Bra få lite för-prepp ;)

Edit 2: min andra kompis hoppar över iaf denna omgång så då beror det på hur ni vill göra. 1 ulv 5 bybor? :)
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Härligt med anmälda hittills, men jag hade gärna önskat några till så det kan bli ett bra spel :) Och bra rekryterat, .113!
Kolla med vänner, farmor, den där kollegan som ni tror har ulvpäls under polotröjan..

Jag tar och skjuter fram anmälningsdeadline till på fredag om vi inte har nog med folk nu på onsdag, för utan minst 9 så tror jag det blir lite småtråkigt
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
I brist på fler anmälda så skjuter jag fram deadline tills på fredag midnatt!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
F*N TA ER
Jag tycker fluffet är så spännande att jag inte kan låta bli att vara med.
Så när det nu blir av så är jag på.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Välkommen Lukas! :)

Då har vi alltså:
113
Vajms
Kk
Jocke
Frostwolf
Basenanji
Lukas
(xyas)

Några till så blir det spel av!
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
En till då! Det borde gå att skramla fram! :)
(eller fler, det skulle inte vara ovälkommet)

.113
Vajms
Kk
Jocke
Frostwolf
Basenanji
Lukas
Xyas
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
jag har skickat lite pm's och gjort lite påtryckningar men inte långt till midnatt.. iofs insåg jag just att det inte är fredag än så det löser sig kanske :p
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
KK deklarerade smsledes igår att han anmäler sig officiellt (och eventuellt Trasapa) först på fredagen (då han ville "såsa en dag till").
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Jag har nu lyckats logga in via mobilen. Funkar fan inte via andra kanaler.

Har sms ledes lovat att vara på. Passar på att klassiskt deklarera att jag kommer spela som en ulv och inte likt KK. Min aktivitet kan vara bristfällig.

Nu skall jag läsa på vad vi har för upplägg och fluff.

Trevligt att smyga tillbaka till wurrnu. Min tarm har suktat efter lite lir.
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,023
Location
Sthlm
Jag har försökt pressa LordXerax till deltagande. La all vikt jag kunde på det. Tror inte att han hår kört förr, men nu vid mitt tredje spel så kan jag ju inte bara säga "va, jag förstår inte?" helat tiden så nån bör ju ta över den rollen.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Konrad Konvalj;n235924 said:
Jag har nu lyckats logga in via mobilen. Funkar fan inte via andra kanaler.

Har sms ledes lovat att vara på. Passar på att klassiskt deklarera att jag kommer spela som en ulv och inte likt KK. Min aktivitet kan vara bristfällig.

Nu skall jag läsa på vad vi har för upplägg och fluff.

Trevligt att smyga tillbaka till wurrnu. Min tarm har suktat efter lite lir.
Hörru se till å dra hit trasapa oxå, jag bjuder på en ulvbanan
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jocke;n236035 said:
Jag har försökt pressa LordXerax till deltagande. La all vikt jag kunde på det. Tror inte att han hår kört förr, men nu vid mitt tredje spel så kan jag ju inte bara säga "va, jag förstår inte?" helat tiden så nån bör ju ta över den rollen.
Vi är ju praktiskt taget nybörjare allihopa ändå
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Viktig info: Bara så ingen missar det så är jag en dålig människa som inte tänkt på att måndag är en söndag då jag är upptagen med en massa saker hela dagen. Därför kommer spelstart att vara på tisdag, inte måndag. Och därav kommer också deadline vara på lördag klockan midnatt.

KK, ragga upp Trasapan om du kan, det skulle vara najs!
Och fler nya talanger skulle inte vara ovälkommet :)
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
.113;n236217 said:
När på tisdag startar det? Frostwolf undrar (ok, jag oxå)
Ni märker när det är dags genom att någon iklädd rånarhuva kommer och kidnappar er, och kör ut er till den hemliga ort som spelet skall hållas den här gången.

För egen del hoppas jag på en plats som inte ligger allt för långt ifrån en tågstation. Det är så jobbigt att bli eliminerad om det visar sig att man måste gå 3dagar genom skog för att komma hem igen.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Lukas;n236229 said:
Ni märker när det är dags genom att någon iklädd rånarhuva kommer och kidnappar er, och kör ut er till den hemliga ort som spelet skall hållas den här gången.

För egen del hoppas jag på en plats som inte ligger allt för långt ifrån en tågstation. Det är så jobbigt att bli eliminerad om det visar sig att man måste gå 3dagar genom skog för att komma hem igen.
Typiskt ulvbeteende att få inside Information.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Eftersom det fortfarande bara är åtta anmälda, så ser jag två egentliga alternativ.
1: Vi kör på de som är anmälda, spelstart blir i så fall på tisdag klockan 12, och roller kommer i så fall ut under måndagssöndagen (1 maj alltså).

2: Jag väntar med att starta spelet tills fler anmält sig.

Jag väger just nu åt att alternativ 1, det skulle vara lite tråkigt mot er anmälda att skjuta spelstart framåt nu när ni taggat igång.

Tankar? Jag tänkte bestämma mig nu under eftermiddagen men vill låta folk få tycka till lite :)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Empiricus;n236402 said:
Eftersom det fortfarande bara är åtta anmälda, så ser jag två egentliga alternativ.
1: Vi kör på de som är anmälda, spelstart blir i så fall på tisdag klockan 12, och roller kommer i så fall ut under måndagssöndagen (1 maj alltså).

2: Jag väntar med att starta spelet tills fler anmält sig.

Jag väger just nu åt att alternativ 1, det skulle vara lite tråkigt mot er anmälda att skjuta spelstart framåt nu när ni taggat igång.

Tankar? Jag tänkte bestämma mig nu under eftermiddagen men vill låta folk få tycka till lite :)
Ja, vi har ju försökt få mer men ingen som nappat. Tror det rinner ut I sanden annars så jag kör då gärna på :) dessutom hinner jag inte om det startar nån dag senare kanske
 
Top