Nekromanti Revolution och tandagnisslan! ANMÄLAN

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
vet inte om han jobbar extra eller något för får inte tag på honom just nu, men jag har iaf hört av mig så han borde väl svara nån gång :p
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Cool, jag skickar nämligen ut rollerna när alla är reggade, så jag inte behöver göra det i omgångar och glömmer någon eller liknande :)
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Vimes! Vad tror du om lite kastade pengar på dig för att väcka liv i lådan på punkforumet igen inför spelet btw? Känns inte som äkta varulvsspel om inte folk kan sitta och hetsa i lådan mellan rundorna :)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
va kostade det?

iaf jag gissar att han fastnade i barnsvängen (de har 4) så det är nog på g, jag skickade en påminnelse iaf som han svarade på så han skulle höra av sig till mig när han reggat så pingar jag dig här också
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
liten headsup också, jag går utbildning tisdagar och fredagar så jag lär ju vara borta under dagen då iaf, så jag missar ju starten men kommer starkt tebax efter middag :)
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Nu är roller utskickade till alla på punkforumet, spelstart i morrn 12 då (jag kanske behöver lägga upp starttråden lite tidigare beroende på case och föreläsningar, men det får ni leva med) :)
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Preliminärt tre dagar på första rundan (alltså slut på torsdag), därefter 3 eller 2 beroende lite på hur första rundan gått
 
Top