Varulv Revolt emot Ulvimperiet [Fjärde rundan]

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Okej, men det står inget om någon begränsning? Typ att du inte för väkta samma person flera gånger i rad eller något sådant? (Obs, skriv inte vilken begränsningen är. Bara om den finns)
@Martin3 , du har inte svarat på det här vad jag vet.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag har skrivit tidigare i rundan om vad jag tror (troligtvis en ulv kvar och troligtvis Khan).

Jag tycker att det är bra att Khan skärskådar Vimes eftersom Vimes och Xyas är de alternativ som återstår förutom Khan och Martin3. Men det är alldeles för långsökt att Vimes claimade siare så tidigt och sen kom undan med det jämfört med den betydligt anklare teorin att Khan är ulv.

Som Larsson skriver så kan vi fundera vidare i en eventuell femte runda. I nuläget har jag inte mycket att tillägga.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Om jag får önska skulle jag gärna se att Martin flyttas till rankingtoppen och att han skyddar mig. Är han ulv kommer vi veta det i nästa runda.
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
@Martin3 , du har inte svarat på det här vad jag vet.
Jag vet inte om jag kan bidra med behjälplig information här men det jag fick reda på om min förmåga när jag frågade Lukas var att den aktiveras på min tur men han sa inget om att jag inte fick väkta samma flera gånger i rad och klagade inte heller när jag gjorde så, fick bara en like tillbaka.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Okej, sorry. Det hade jag missat. Men i så fall tror jag vi vinner det här om det bara finns en ulv kvar.
 
Top