Varulv [REVOLOUPTION] - R4

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Ja? Vi nattmördar Basse och skickar Octa till giljotinen. Sen är det du och Rasmus mot mig och Empi i r5:

”Kontrarevolutionärerna vinner när revolutionärerna inte kan vinna”

😘
Men... Jaha, så er plan bygger på att vi i byn ska rösta på en bybo? Eller?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
så en runda till alltså men jag ser ett mindre problem i er plan, ni har ju inte nattmordet…
Hahaha! Nice try, guy! Försöker dumed den gamla dubbelbluffen med dubbelbluffarnas dubbelbluffare?!

Det hade kunnat funka! ”Å bb7 måste ha nattmordet! Hur kunde han annars veta!!”😜
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Jag är nämligen inte bara revolutionär utan numer också sansculott - lås in mig hos gardet bäst ni vill vi skickar Impetigo till giljotinen med 3-2 i röster.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Det var 11% chans att vi skulle få både nattmord och väktare denba runda och fru Fortuna, som bekant, ler mot de djärva! 🤩

Ni höll ihop bra men ”vänta och se” var aldrig en riktigt viabel taktik. Förr eller senareskulle vi få båda förmågorna och VIPS! Så var la revolution ett minne blott!

Jag tyckte gott att nån bybo kunde halat på mitt Anthroxdrev, det hade underlättat saker, och kanske hade jag ghort bäst i att också ”vänta och se” med tanke på hur jag bäddat för Anthrox rödning av mig i r2.

Men i slutändan så löste sig allt till det bästa! Grymt jobbat el @Sidd och @Empiricus !

Stort tack till @Vimes för utmärkt arrangemang! Svårt, svårt, svårt men spännande hela vägen ich välbalanserat!

Love!
Jag är inte heller helt säker på att "vänta och se" var en bra plan, men det spelade ingen roll: planen stressade det ut er som tusan och därigenom vinner vi 😎
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Men... Jaha, så er plan bygger på att vi i byn ska rösta på en bybo? Eller?
Impetigo menar att de vinner eftersom nattmordet på mig sker före utröstningen, (2-3) som blir lika eftersom de har blockeraren/väktaren (2-2). Förmågor före utröstningen var väktare Vimes design?

Och tja, om ulvlaget har både nattmord och blockerare så blir det väl så?

Men men, det var kul ändå! Och jag och Anthrox hade en riktigt stark R1! 🤩
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Impetigo menar att de vinner eftersom nattmordet på mig sker före utröstningen, (2-3) som blir lika eftersom de har blockeraren/väktaren (2-2). Förmågor före utröstningen var väktare Vimes design?

Och tja, om ulvlaget har både nattmord och blockerare så blir det väl så?

Men men, det var kul ändå! Och jag och Anthrox hade en riktigt stark R1! 🤩
basse jag har nattmordet
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Nu kan jag ju egentligen lätt gå tillbaka och kolla, men lyckades du med två väktanden den här matchen Basse?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
@Impetigo innan er diaboliska plan sätts i verket, kan vi inte bara tillsammans i denna chatt sjunga "We Shall Overcome"?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Nu kan jag ju egentligen lätt gå tillbaka och kolla, men lyckades du med två väktanden den här matchen Basse?
Nej dessvärre inte, R1 hade jag namnsiandet och nattmord. Men i R3 fick jag både fraktionssiare och blockerare/väktare.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
We shall overcooome some daaaaay! 😮 🎶

Mm, surt att Basse prickade Empi med väktandet. Hela r3 gick ju åttill paykologisk krigföring för att få Basse att tro att han satsat på fel häst och byta mål, sen visade det sig att det bara var röstblocken du var intresserad av Basse så då spelade det ju ingen roll vem av iss du blockade 😖
 
Top