Varulv [REVOLOUPTION] - R4

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
1689710463322.png

Var är LaFayette!? Gilbert du Motier, Marquis de La Fayette! Hans händer är röda av det parisiska folkets blod sedan Champ-de-Mars! Han är en kungatrogen hund! En falsk revolutionär! Hämta hem honom! Från fronten till giljotinen!

Men ack! Marquis de La Fayette har redan gett upp och sitter redan tryggt i österrikiskt förvar, många mil från Paris.


---

Sidd (Marquis de La Fayette) var kontra-revolutionär.

Inget nattmord har skett.

---

Kvar i spel:
Basenanji
Octagonal
BiobunkerVII
Empiricus
Impetigo
RasmusL
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Impetigo siades och han är kontrarevolutionär. Jag blockade Empiricus.

Men varför inget nattmord?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Eller vänta nu, hade Empan nattmordet?! I så fall är jag fan både kejsare, kung, revolutionär och nästa programledare i "Tur i kärlek"!
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Ge upp era uslingar så halshugger vi er snabbt och kvickt, annars får Sansculotterna gå von Fersen på er!
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Det var 11% chans att vi skulle få både nattmord och väktare denba runda och fru Fortuna, som bekant, ler mot de djärva! 🤩

Ni höll ihop bra men ”vänta och se” var aldrig en riktigt viabel taktik. Förr eller senareskulle vi få båda förmågorna och VIPS! Så var la revolution ett minne blott!

Jag tyckte gott att nån bybo kunde halat på mitt Anthroxdrev, det hade underlättat saker, och kanske hade jag ghort bäst i att också ”vänta och se” med tanke på hur jag bäddat för Anthrox rödning av mig i r2.

Men i slutändan så löste sig allt till det bästa! Grymt jobbat el @Sidd och @Empiricus !

Stort tack till @Vimes för utmärkt arrangemang! Svårt, svårt, svårt men spännande hela vägen ich välbalanserat!

Love!
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Det var 11% chans att vi skulle få både nattmord och väktare denba runda och fru Fortuna, som bekant, ler mot de djärva! 🤩

Ni höll ihop bra men ”vänta och se” var aldrig en riktigt viabel taktik. Förr eller senareskulle vi få båda förmågorna och VIPS! Så var la revolution ett minne blott!

Jag tyckte gott att nån bybo kunde halat på mitt Anthroxdrev, det hade underlättat saker, och kanske hade jag ghort bäst i att också ”vänta och se” med tanke på hur jag bäddat för Anthrox rödning av mig i r2.

Men i slutändan så löste sig allt till det bästa! Grymt jobbat el @Sidd och @Empiricus !

Stort tack till @Vimes för utmärkt arrangemang! Svårt, svårt, svårt men spännande hela vägen ich välbalanserat!

Love!
Det låter surt!
Kan du bara förklara hur 2 kontrarevolutionärer på en runda vinner mot 4 bybor, eller har du redan räknat med att ni får båda förmågorna nästa runda också?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Bra kämpat allihopa!

Jag måste få veta innan jag somnar, var det Empiricus som hade nattmordet förra rundan?

Vi vill se screenshots från ulvchatten!!!
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Det låter surt!
Kan du bara förklara hur 2 kontrarevolutionärer på en runda vinner mot 4 bybor, eller har du redan räknat med att ni får båda förmågorna nästa runda också?
vi vinner på oavgjort, professorn!
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
  1. Revolutionärerna vinner när alla kontrarevolutionärer är utröstade
  2. Kontrarevolutionärerna vinner när revolutionärerna inte kan vinna
  3. I scenariot att det blir 1-1 vinner kontrarevolutionärerna
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Så Snajparn, hur ska ni få ut 3 bybor på en runda, samtidigt tänker du att en av dränker sig i Seine tydligen.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
  1. Revolutionärerna vinner när alla kontrarevolutionärer är utröstade
  2. Kontrarevolutionärerna vinner när revolutionärerna inte kan vinna
  3. I scenariot att det blir 1-1 vinner kontrarevolutionärerna
Ja? Vi nattmördar Basse och skickar Octa till giljotinen. Sen är det du och Rasmus mot mig och Empi i r5:

”Kontrarevolutionärerna vinner när revolutionärerna inte kan vinna”

😘
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Ja? Vi nattmördar Basse och skickar Octa till giljotinen. Sen är det du och Rasmus mot mig och Empi i r5:

”Kontrarevolutionärerna vinner när revolutionärerna inte kan vinna”

😘
så en runda till alltså men jag ser ett mindre problem i er plan, ni har ju inte nattmordet…
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Haha, du är för skön! Men nu vill vi se ulvchatten!

Pics or it didn't happen!
 
Top