Varulv [REVOLOUPTION] - R4

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Strålande jobbat byn. Blev sjukt nervig i slutet av R2 och trodde vi hade förlorat när Sidd skrev att ulvarna vunnit. Visste inte hur men panikade o tänkte att det var kört. Skönt att den jäkeln är ute😅

Nu löser vi resten!

Röst: @Impetigo
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Verkligen, det var ju lite onödigt att göra så, kunde du inte gjort på nåt annat sätt, @Basenanji ? :)
Haha, med mina knappa kognitiva resurser var det faktiskt ganska nervigt hur jag skulle göra. Jag insåg när jag skrev det att det var ganska korkat att sia den jag blockerade 🤣 så bytte till Sidd, sen till Impetigo.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Impetigo menar att de vinner eftersom nattmordet på mig sker före utröstningen, (2-3) som blir lika eftersom de har blockeraren/väktaren (2-2). Förmågor före utröstningen var väktare Vimes design?

Och tja, om ulvlaget har både nattmord och blockerare så blir det väl så?

Men men, det var kul ändå! Och jag och Anthrox hade en riktigt stark R1! 🤩
fast nej. Skulle de nattmörda dig och låsa in av oss andra hos gardet slutar omröstningen 2-2, så hur de skulle kunna få en till giljotinen samma runda är ju lite av ett mysterium (nu trollade ju iofs Impe)
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
fast nej. Skulle de nattmörda dig och låsa in av oss andra hos gardet slutar omröstningen 2-2, så hur de skulle kunna få en till giljotinen samma runda är ju lite av ett mysterium (nu trollade ju iofs Impe)
Jag glömde bort att ingen röstas ut om det blir lika.
 
Top