Varulv [REVOLOUPTION] - R1

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,595
Alltså Basse kan mycket väl vara ulv, men lika gärna vara gamla hederliga Kaos-Basse.

Jag håller för tillfället Impetigo som tämligen röd, ska jag köpa att Impetigo som knäcker vart och vartannat spel skulle missa att väktaren inte bara blockerade en spelares egen förmåga? och varför vill han inte blocka nattmördaren - det har han inte besvarat.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Gillar inte heller Biobunkers försvarande av Basse samt att Bio skriver om kaos kardinaler. Blir lite nojjig att det finns en kardinal roll Bio outat till sina ulv vänner.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Okej så vi har en otroligt tråkig plan som förviso hade gjort så byn vunnit. Rasmus ger den tummen upp medans Basse och Bio ger den tumme ner.

Bara på dessa reaktioner tror jag att vi får ut mycket av värde för byn även om vi fullföljer den eller ej.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,595
ehh jag har sagt att jag är emot planen för att den är skittråkig.....lägger också märke till att inte en jävel (förutom empiricus) uttalat sig om outningens vara eller inte vara.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,595
För att jag "alltid är ulv" eller har du några andra argument?
ja, se @Empiricus inlägg, han är mer vältalig än jag. Men i korthet du driver på för en "vattentät" plan som inte alls är vattentät. @RasmusL är åtminstone ärlig med att planen inte är 100%, läser Rasmus som grön, vilket i sig oroar mig då jag brukar läsa honom som röd när han är grön.....
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Okej om alla bybor följer den är den hyfsat vattentät iallafall och ulvaran behöver otroligt mycket tur för att vinna. Annars håller jag med om att den är supertråkig.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Alltså jag är för outning av förmågor. Vill inte höra det minsta om roller.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,595
vilket iofs inte betyder något då det är 1-1 just nu, och ingen åker ut vid lika
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,595
Jag skulle vilja ha ett beslut från nationalförsamlingen (byn) på att vi ska köra lökvägen att inte göra något.
Kommer vara upptagen stora delar av morgondagen, men om det är byns vilja så är det ju skit samma och då kan jag med gott samvete strunta i söndagen också. (Jag är alltså inte polare med sansculotterna)
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,710
Location
Oktoberlandet
Fattar jag det rätt att alla ska outa allt?: så nattmördaren kan stoppas, och ingen röstas bort👍
 
Top